Archief - [TK] Canon Eos 350D incl. kitlens en veel accessoires

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Damocles,

Legacy Member
Canon Eos 350D met nog 1 volledig jaar garantie

3 originele canon batterijen

Alle bij aankoop meegeleverde accessoires en kabeltjes

Originele 18-55 mm kitlens

Lowepro EX 160 Schoudertas

Sensor cleaning Alcohol + 9 ongebruikte swafts


weg wegens aankoop 40d

Minimumprijs en meeneemprijs = 500EUR

Nieuwprijs zonder tas en batterijen 560EUR (enkel boddy + objectief) bij (Foto Konijnenberg)

Ideaal voor eender welke amateurfotograaf of student

Foto's op aanvraag via mail philip dot meuris at mp-design dot be

Damocles,

Legacy Member
Heb de meeneemprijs herbezien.

Huidige nieuwwaarde van de accessoires excl. cleaning = bijna 200 euro

Heb die gewoon gedeeld door 2 gedaan en daar de huidige tweedehands waarde van de camera excl. garantie (425euro) bijgeteld

Kwam uit op 525 wat dus minder is dan de meeneemprijs.

Bij deze is de meeneemprijs gelijk aan de minimumprijs dus 500EUR

Damocles,

Legacy Member
Nog is een upke /

Had er graag voor deze eerlijke prijs vanaf geweest! Heb namelijk de centjes nodig voor mijn 40d te kunnen gaan halen!

Damocles,

Legacy Member
Ik deed hier ook graag een poging.

Er is dan ook niks mis met deze camera he / Hij moet gewoon weg omwille van mijn overstap op de semi professionele 40d

DrWho

Legacy Member
Heb je eventueel foto's van het pakket dat je in aanbieding hebt? Ik ga ervan uit dat het in perfecte staat is?

Waar af te halen?

Damocles,

Legacy Member
Peeka zei:
Heb je eventueel foto's van het pakket dat je in aanbieding hebt? Ik ga ervan uit dat het in perfecte staat is?

Waar af te halen?

Af te halen in Herentals (eigenlijk Herenthout)

eventueel in Kuringen (Hasselt)

Ik zal je straks foto's bezorgen maar moet dan eerst een andere camera vinden om hem te kunnen fotograferen.

toestel is in goede staat en de sensor is recent gereinigd bij een fotohandel.

Damocles,

Legacy Member
ferre zei:
hoeveel fotos mee getrokken ?
wat is diaf van lens ?

Het is een 18-55 kitlens die erop zit (mijn andere lenzen houd ik voor mijn nieuwe toestel)

Toestel heeft ongeveer 8000 clicks maar kan er zeker 125000 aan.

Ik zie dat je van schoten bent en ik kom daar regelmatig in de geburen!

Software is ook volledig intakt zit zelfs een browers bij om te fotograferen vanop je pc / mac.

Zo kan je via pc sluitertijd enz. instellen (heb het wel enkel op mijn macbook pro getest)

ferre

Legacy Member
wat is je grootste en kleinste diafragma opening ? heb wel interesse, maar net iets te duur vind ik

Damocles,

Legacy Member
Sammewam zei:
Nieuwprijs bij Carrefour is € 449

Zonder accessoires dan wel he!!! De nieuwprijs van de accessoires is + 200 EURO!!!

BTW bij de carrefour zitten daar andere (goedkopere lenzen op) --> Referentie voor de juiste prijs is van den borre en daar heb ik hem dit weekend gezien voor 560 EUR zonder accessoires.

Wil hem voor 450 wegdoen maar echt niks minder.


http://www.cameranu.nl/artikel/7395

hier vind je meer info over het diafragma

Damocles,

Legacy Member
Tolkienz3 zei:
Komaan Damocles !!! Nieuwe prijs van 400d + 18-55 + 1Gb kaart is 552 euros (622 - 70 canon offerte voor 31/12/2007).
http://www.rueducommerce.fr/Photo-V...rte-CF-1-Go-Transcend-70-Euros-rembourses.htm
Bod 350 eurokes

Dat toevallig wel niet in Belgie / is maar met 1 batterij zonder tas en dan nog met een slechte cf kaart!

Minimumprijs is 450

BTW en ik citeer mijn leraar fotografie :

- De eos 400d heeft 10 miljoen pixels op de zelfde cmos dan de 350d wat in hoge kwaliteit voor lichte ruis zorgt.

- Door de zelfreinigende sensor gaat spiegel van de eos 400d maar 50000 clicks mee in goede omstandigheden waar de 350d er 125000 haalt.

- In de behuizing van de 400d zit meer plastik dan in de 350d

- De 350d schiet met volle batterij ruim dubbel zoveel foto's als de 400d

- De 350d heeft 2 displays t.o.v. het grotere display van de 400d dat veel batterijtijd verslint

- Volgens mijn leraar fotografie maakt dit alles de 350d beter dan de 400d!!!

Wij hebben op school ook een 400d en die komt de kast niet uit!

Damocles,

Legacy Member
BTW ik weet ook van die prijzen hoor,

Vandaar dat ik ook steeds goed vergelijk voor ik hier een prijs zet.

Heb er zelfs een hele berekening voor gemaakt rekeninghoudend met de huidige waarden.

Nieuwprijs

Nieuwprijs accessoires

Nieuwprijs andere toestellen

Kwaliteit / Prestatie

En zo kwam ik tot 500 EUR maar ik kan nog net akkoord gaan met 450 EUR

Sammewam

Legacy Member
Damocles zei:
BTW bij de carrefour zitten daar andere (goedkopere lenzen op) --> Referentie voor de juiste prijs is van den borre en daar heb ik hem dit weekend gezien voor 560 EUR zonder accessoires.


Das zever hoor, das net dezelfde!

Damocles,

Legacy Member
Sammewam zei:
Das zever hoor, das net dezelfde!

Nee dus,

Heb bij Van den Borre toen zelfs een prijsverlaging voorgesteld voor hun toesel en ze zijn ze gaan vergelijken.

Anders wist ik het ook niet

Carrefour werkt met een ander type kitlens (die van de 300d en die zijn van mindere kwaliteit)

Tweety501

Legacy Member
Hej,

Ik heb eventueel intresse, maar moet het eerst eens checken thuis. T'is ineens een hap uit het kerstbudget vandaar :)

In de Saturn op de Meir heeft hij met de opening 399 gestaan, met dezelfde kitlens, echter zonder tas.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan