Archief - [TK] Bleusky TV!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lobotomy

Legacy Member
ik ben zeer geinteresseerd. kunt ge leveren in hasselt/leuven

http://www16.mappy.com/sid1Y6PNd2J2...&ifkind=petrol&ifcost=1.25&idev=euro&ireimb=0

1: ondersteunt hij aansluiting op pc?
2: max resolutie? de ene keer lees ik 640*480, de andere keer 1280*1024 of is die widescreen?
boekje etc er nog bij?

indien 1: ja en 2:1280*1024
bod van €60 + leveringskosten


kan nergens review vinde...
edit: tschijnt geeft die alleen zuiver beeld op zijn native resolutie 640*480.
ik zou hem gebruike als dual screen + ps2, dus ik moet zeker zijn da hij toch wel tegoei werkt op 1280.. is da 4:3 of 16:9?

moemi

Legacy Member
lobotomy zei:
ik ben zeer geinteresseerd. kunt ge leveren in hasselt/leuven

http://www16.mappy.com/sid1Y6PNd2J2...&ifkind=petrol&ifcost=1.25&idev=euro&ireimb=0

1: ondersteunt hij aansluiting op pc?
2: max resolutie? de ene keer lees ik 640*480, de andere keer 1280*1024 of is die widescreen?
boekje etc er nog bij?

indien 1: ja en 2:1280*1024
bod van €60 + leveringskosten


kan nergens review vinde...


Ergens lees ik : High resolution up to 1280x768

Maar weet dit niet zeker, heb juist sms gestuurd naar die persoon of hij dat weet toevallig, boekje zit er dus niet meer bij. (Ale, heb het ook gevraagd, maar ik denk het niet.)

Is aansluiting voor S video , dus u pc kan erop aangesloten zijn denkik e, van mij gaat dat toch via s video kabel. Zal morgen nog eens uittesten dan.

Kan dan wel gebracht worden.

grtz


EDIT : Voor een uur half rijden ofzo, zal ik 10€ rekenen, daar doe ik zelf dus 10€ verlies aan (heen en terug is het dus 20€ naft normaal ..)

Uw mappy link marcheert niet, dus ik weet niet wat ge met Leuven/hasselt bedoeld , ofwel naar leuven OF hasselt, ofwel tussen Leuven en Hasselt?

Leuven : 1u24min
Hasselt : 1.53 min.

Naar Hasselt vraag ik dan 15€ vervoer.

moemi

Legacy Member
Is dus 640x480 geloof ik .. Paar keer gezien na vanalles in google te zoeken (meestal Frans, maar zal wel kloppen zeker.)

moemi

Legacy Member
UPDATE

Ok, het heeft even op zich laten wachten maar ik had echt geen tijd om er voor te kijken ..


Ik zal alles nog even op een rijtje zetten.

° Bluesky TV LC20HI
° 20 inch scherm of 51 cm diameter
° 640x480
° Scart aansluiting, kabelaansluiting, s-video aansluiting


Problemen

° Tv kijken zal een probleem vormen, er was mij verteld dat je telkens wanneer je de tv aanzet moet scannen (hij zoekt dan alle beschikbare posten) maar wanneer ik dat doe kan ik precies maar naar de eerste post kijken, ik kan niet van kanaal veranderen. (Terwijl ik wel zie dat hij alle beschikbare zenders vind tijdens het scannen.)

Maar ik heb gehoord dat je via video - of dvd recorder ook posten kan ontvangen en normaal zou je dan normaal tv moeten kunnen kijken.

° klepje langs onderkant van afstandbediening is weg, batterijtjes vallen er NIET uit.



Kortom, da's een goed tv'tje om dvd's te bekijken of als ge't zelf kunt fixen via videorecorder/dvdrecorder, zou je ook normaal tv moeten kunnen kijken.

Ik heb ook geprobeerd m'n laptop er aan te hangen maar ik moet altijd lang zoeken tegen dat ik het terug gevonden heb hoe ik dat moet forceren, hier idem. Ik kreeg wel al een grijs beeld en hij herkende het scherm 2 (de tv dus) Dus ik veronderstel dat dit ook moet werken, tenminste als ge daarin wat meer ervaring hebt dan mij :)


Omdat ik nu heb gezien wat die tv wel en niet inhoud, mag hij weg voor 45€ , komen brengen kan nog steeds, mits vergoeding benzine (helft ofzo, te zien hoe ver en lang rijden dat het is, 'kga niet voor niets gaan rijden he)

lobotomy

Legacy Member
ja, hoe moeilijk is het om AV te vinden (die post voor dvd/playstation ofzo? als ik mijne playstation aansluit...

tot leuven (boutersem) brengen?

als AV makkelijk te vinden is (maw 1 knop ofzo)
dan bied ik 45 + 10 = €55

hoe werkt da als ge uwe pc er op aansluit? want da wil ik nl ook doen :)

moemi

Legacy Member
lobotomy zei:
ja, hoe moeilijk is het om AV te vinden (die post voor dvd/playstation ofzo? als ik mijne playstation aansluit...

tot leuven (boutersem) brengen?

als AV makkelijk te vinden is (maw 1 knop ofzo)
dan bied ik 45 + 10 = €55

hoe werkt da als ge uwe pc er op aansluit? want da wil ik nl ook doen :)

Da's gewoon uw source kiezen, een knop op de afstandsbediening. composite video ofzo, en dan springt hij op dvd (juist getest.)

Maar 't is wel 15€ naft langs doorgaan al, dus 10€ is te weinig ze sorry. 'K ga nu ook ni voor niets gaan rijden he, naft is duur. En de moeite.. 'T is 3 u in totaal rijden he (door en weer) om ff 5 min een tv af te zetten.)

Om pc op aan te sluiten doe ik dat via een S-video kabel dat ge dus tussen tv en pc hangt (logisch) Dan moet je instellingen doen op uw pc via configuratiescherm-beeldscherm en daar instellen dat ge 2 schermen wilt gebruiken, en dan is er een knop op mijn laptop zodat ge kunt switchen tussen pc/tv of allebei beeld hebben (zowel pc als tv) Maar zoals ik zei, 'k ben daar geen krak in maar ik zou niet weten waarom het niet zou werken.

lobotomy

Legacy Member
oja. vanaf zondag avond tot woensdag ben ik in hasselt. da zou nog cooler zijn dan.. dan zal ik u wel €5 meer geve! anders gaan m'n ouders wss probleme make.
wanneer sluit ge af? of heb ik het nu gewonne :)

en is er ook zo ne knop voor die s-video?

moemi

Legacy Member
lobotomy zei:
oja. vanaf zondag avond tot woensdag ben ik in hasselt. da zou nog cooler zijn dan.. dan zal ik u wel €5 meer geve! anders gaan m'n ouders wss probleme make.
wanneer sluit ge af? of heb ik het nu gewonne :)

en is er ook zo ne knop voor die s-video?

Ok, ik zie dat ik in de vorige post 10 € zei, maar voor een uur half rijden (+- 180 km) is het een 15 tal € volgens mappy.

en voor 2 u rijden een 20 tal €, door en weer 40€ dus. Dus als ge een bod van 60€ zou doen, zou ik daar nog 20 € aan over hebben? Da's niet echt mijn doel eigenlijk, ik wil gerust zo ver rijden, (wel zot eigenlijk 4 u rijden voor een tv) maar dan wil ik de vergoeding van mijn naft wel terug :) Sorry maar lijkt mij niet zo onredelijk.

lobotomy

Legacy Member
wa wilt ge dan? €70? breng em dan tot bij leuven ofzo. das toch al een pak minder ver.. ma dan moet h et wel vandaag of morge zijn!
dan houdt ge nog 40 over...

moemi

Legacy Member
Voor naar Hasselt te brengen : neem 80€ (45€ tv, 35€ naft) Dan houd ik daar 40€ aan over...

Naar Leuven : 70€ (45€ tv, 25€ naft) Dan houd ik daar ook 40€ aan over.

Is gewoon jammer dat de prijs zo oploopt omdat je zo ver woont hé, want ik denk niet dat dit een onredelijke prijs is maarja.. naft is duur jammergenoeg :)

lobotomy

Legacy Member
ja €70 tot leuven, vandaag of morgen gebracht. als iemand iets vraagt, tis een flatscreen :p

moemi

Legacy Member
vandaag en morgen lukt niet hoor, vandaag moet ik weg en morgen moet ik leren voor m'n herexamen van maandag :/ Die edit had ik nog niet gezien hoor van 'vandaag of morgen'

edit : ohja dat moet wel lukken morgen .. Geef je adres gegevens enzo door via PM?

lobotomy

Legacy Member
shiiiiiiiiit beestig! dikke merci!

€70 had ik er zeker voor over!

itrader++;
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan