jerome fontaine
Legacy Member
Beste,
Hierbij verkoop ik mijn Blackberry Storm.
Eind september aangekocht.
De blackberry mag de deur uit voor 250 euro. Over de prijs wil ik wel nog praten maar verwacht geen wonderen want het toestel is in zeer goede staat.
hier thuis zijn we allemaal Blackberry liefhebbers en hebben we er 3. Ikzelf ga nu dezelfde kopen als mijn broer en daarom moet deze de deur uit.
Staat van het toestel:
Perfect .. Nergens een krasje op. Alles werkt nog perfect. Geluid, scherm, touchscreen, ... Alles is in zeer goede staat.
blackberry heeft altijd in zijn hoesje gezeten.
Foto's:
Bij interesse mail je even naar mij en dan stuur ik ze u door
[email protected]
Afhaling of verzending is mogelijk.
Afhaling kan ik Gent of in Sint-Truiden.
Verzending kan via verzekerde verzending voor 8euro.
Alvast hartelijk bedankt,
Mvg
Hierbij verkoop ik mijn Blackberry Storm.
Eind september aangekocht.
De blackberry mag de deur uit voor 250 euro. Over de prijs wil ik wel nog praten maar verwacht geen wonderen want het toestel is in zeer goede staat.
hier thuis zijn we allemaal Blackberry liefhebbers en hebben we er 3. Ikzelf ga nu dezelfde kopen als mijn broer en daarom moet deze de deur uit.
Staat van het toestel:
Perfect .. Nergens een krasje op. Alles werkt nog perfect. Geluid, scherm, touchscreen, ... Alles is in zeer goede staat.
blackberry heeft altijd in zijn hoesje gezeten.
Foto's:
Bij interesse mail je even naar mij en dan stuur ik ze u door
[email protected]
Afhaling of verzending is mogelijk.
Afhaling kan ik Gent of in Sint-Truiden.
Verzending kan via verzekerde verzending voor 8euro.
Alvast hartelijk bedankt,
Mvg

) OFFTOPIC