Archief - [TK] BlackBerry 8100 - Pearl

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Treuer'ken

Legacy Member
welk type abonnement moet je hebben om hierop jouw e-mails en dergelijke te kunnen lezen.
Kan je er ook mee surfen?

TmagusJr

Legacy Member
surfen is mogelijk
en het abonementje kost iets van 14 à 18 euro

mvg tmagusjr

TmagusJr

Legacy Member
Mini zei:
Hoe kommet dat er geen NL functie opsta?
Anyway 180€
is gekocht op reis in de uk (het toestel is sim loch vrij voor alle duidelijkheid en werkt dus perfect)
bod genoteerd

Antwerpstam

Legacy Member
Mini zei:
Hoe kommet dat er geen NL functie opsta?

Anyway 180€

Kom er u bij ons in de winkel een nieuwe kopen voor €199 (dankzij de €100 terug garantie van Blackberry uit) Abonnement kost bij ons €18 voor 100 MB/maand (Dit is ruim voldoende aangezien de compressie bij Blackberry hoger is dan 10/1) ;)

killerbee

Legacy Member
Antwerpstam zei:
Kom er u bij ons in de winkel een nieuwe kopen voor €199 (dankzij de €100 terug garantie van Blackberry uit) Abonnement kost bij ons €18 voor 100 MB/maand (Dit is ruim voldoende aangezien de compressie bij Blackberry hoger is dan 10/1) ;)

die actie van €100 terug was van Proximus en die is al voorbij van eind november...

Antwerpstam

Legacy Member
Actie bij Proximus ok. Maar ik heb ook niet gezegd dat ik bij Proximus werk hé slimme.
Bij ons (BASE) is de actie geldig tot 01/01/2008 ;) (check de website voor de coupon)

Antwerpstam

Legacy Member
En hoeveel kost u dat Mini, als ik vragen mag. Kwestie van een idee te hebben wat de concurrentie bied ;) (Blackberry kan exclusief abonnement gekocht worden by the way)

Mini

Legacy Member
zo'n 15€ per maand
volledig op te souperen
+180smsjes per dag gratis

Antwerpstam

Legacy Member
Ik bedoelde eerder of je een Blackberry abonnement hebt? Bij een blackberry kan je natuurlijk geen gewone data gebruiken en moet je een apart abonnement voor nemen...

Treuer'ken

Legacy Member
Mini zei:
zo'n 15€ per maand
volledig op te souperen
+180smsjes per dag gratis

Juist nog een vraagje:
als ik deze telefoon koop en een abonnement neem bij mobistar (15 euro per maand) kan ik dan mijn telenet e-mails en die van mijn persoonlijk e-mail adres hierop ontvangen of hoe werkt dat?

Mini

Legacy Member
Antwerpstam zei:
Ik bedoelde eerder of je een Blackberry abonnement hebt? Bij een blackberry kan je natuurlijk geen gewone data gebruiken en moet je een apart abonnement voor nemen...


ja daar heb ik nog ni voor gekeke, da zijn zorge voor later :D

-=Apollo=-

Legacy Member
Ik kan mis zijn, maar kan je zonder blackbarry-abonnement dit toestel niet gebruiken?
Mijn abonnement bij Mobistar is een BestDeal-abonnement. Zou het daarmee lukken? Was een tijdje geleden net te laat voor die actie van "€100 terug krijgen" ... :(
Voor mij zou het toestel voornamelijk dienen om mijn agenda via Outlook te beheren!

Antwerpstam

Legacy Member
BB abonnement kan je apart nemen of mee aansluiten op je standaardabonnement. Je hebt wel het BB abonnement nodig om mails en andere data diensten te gebruiken. Je kan op je BB alle e-mails ophalen, zoals: Telenet, skynet, hotmail, ... (behalve die van een yahoo adres) en je kan zelf nog 10 e-mail adressen aanmaken op je BB zelf ;)

Treuer'ken

Legacy Member
Ik zie dat het abonnement bij Mobistar 15euro kost.
Moet je nog een extra kost per sessie betalen of werkt dat ding continue dan (tot je 10MB bereikt hebt).

-=Apollo=-

Legacy Member
kan ik het dan gebruiken zonder het opvragen van e-mails met dat abonnement?
Ik bedoel dus mijn mails synchroniseren met Outlook!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan