TmagusJr
Legacy Member
ik heb dit toestel te koop
is ongeveer maandje oud en alles zit er nog bij
ik doe hem weg omdat het nie zo mijn ding is
hij heeft wel geen nederlandse taal optie
eventuele info(http://www.smartphoneshop.be/product/39722/rim-blackberry-8100-pearl.html)
veel biedplezier en geen belachelijke boden aub
mvg tmagusjr
is ongeveer maandje oud en alles zit er nog bij
ik doe hem weg omdat het nie zo mijn ding is
hij heeft wel geen nederlandse taal optie
eventuele info(http://www.smartphoneshop.be/product/39722/rim-blackberry-8100-pearl.html)
veel biedplezier en geen belachelijke boden aub
mvg tmagusjr


