Archief - [tk] beamer Hitachi CP-X275

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jippen

Legacy Member
beamer hitachi cp-x275
de lamp moet vervangen worden.
toestel zelf heeft er 1 lamp op zitten.(+-2000 uur)
voor de rest in perfecte staat.(met tas kabels en afstands bediening)
beamer heeft ondersteuning voor hd tv en 16:9 breedbeeld

Bieden vanaf 150€ (mag ook al weg vanaf 150€)
lamp kan je vinden in belgie voor +- 250€
Af te halen in hofstade (bij aalst)
voor foto's zie: http://www.kapaza.be/detail/7715885/

technical specifications:
optical structure 3x lcos panels, one projection lens, rgb shutter method
liquid crystal panel structure 0.7" polysilicon active matrix tft x 3, with micro lens
1024 dots x 768 lines x 3 panels
resolution 1024 dots x 768 lines
lens f2.0~2.3 - f=17.7~21.2mm
manual zoom 1.2x - manual focus
lamp 150w uhb (model no. dt00401) - 2000 hours
brightness 1200 ansi lumens (900 ansi lumens in whisper mode)
computer pc, mac, workstation, vga, svga, xga, sxga (smart resizing), uxga compatible
focus distance 0.7m~9.0m <br>
display size 30~300&quot; (wide), (60&quot;@1.8m)
colour 8bits/colour, 16.7m colours
power consumption 200w
composite video ntsc, pal (-bgdhi)/secam/pal-m, pal-n/ntsc4.43 component video 480i, 575i, 480p, 720p, 1080i: hdtv compatible plug &amp; play ddc1/2b at rgb1
keystone correction fixed 6:1 upward shift, normal at 12º~10º projection angle, plus digital correction +- 15% via direct keystone button on unit
image control digital magnification, freeze frame, mirror reverse &amp; invert image, colour adjustment, digital gamma
speakers 1 x 1w <br>
other features ceiling mountable, auto configuration, 9 language on-screen menu
computer input 1 x rgb analogue 15 pin hd d-sub
1 x audio stereo mini-jack
video input 1 x s-video - mini din 4 pin
1 x composite - phono
1 x component - 3 x phono
1x audio - 2 x phono (l/r)
control 1 x rs-232c - 15 pin d-sub
dimensions (wxhxd) 289 x 84 x 215mm
weight 2.49kg
contrast ratio 350:1
power supply ac100-120v / ac220-240v, 50/60hz
frequency range vertical: 50 ~ 120hz, horizontal: 15 ~ 80khz
noise level 38db/32db (whisper mode)

tweetyoost

Legacy Member
100&#8364;

Ik heb intresse, nu ik dacht dat daar een HDMI aansluiting opwas.. niet dus

Hoe sluit je dan bv. een HDMI dvd recorder aan zodat je toch de HD functie kan gebruiken?
ik denk dat de dvdrecorder enkel over HDMI HD resoluties wil versturen..

jippen

Legacy Member
tweetyoost zei:
100€

Ik heb intresse, nu ik dacht dat daar een HDMI aansluiting opwas.. niet dus

Hoe sluit je dan bv. een HDMI dvd recorder aan zodat je toch de HD functie kan gebruiken?
ik denk dat de dvdrecorder enkel over HDMI HD resoluties wil versturen..

Bod genoteerd

Er is geen hdmi aansluiting
De aansluitingen voor HD gebeurt via component (3 kabels).
Geen krassen of schade aan het toestel.

jippen

Legacy Member
Hier staat de lamp voor 259&#8364;
http://www.beamerlamp.be/kk_200044.html
HITACHI CP-X275A - GENERIC MODULE GENERIC LAMPKIT FROM TAIWAN &#8364; 259,00 WITHIN 7 TO 14 DAYS

Laagste Prijsgarantie op beamerlampen!
Geen verzendkosten binnen de Benelux!
Meeste artikelen uit voorraad geleverd, geen lange wachttijden.
Grootste database in Europa, meer dan 6.800 beamerlampen en losse lampen!

Je kan een mail sturen of bellen voor de juiste prijs.
kan niet opmaken of het met of zonder btw is....

gravendelver

Legacy Member
Prijzen zijn ws excl btw, dus + 300 euro.
Kom je soms in Gent?

jippen

Legacy Member
gravendelver zei:
Prijzen zijn ws excl btw, dus + 300 euro.
Kom je soms in Gent?

Moet niet speciaal in gent zijn maar kan des gewenst ook leveren tegen kleine vergoeding.
indien niet te ver, Afhalen heeft de voorkeur natuurlijk.

jippen

Legacy Member
AANPASSING:

De lamp hoeft niet meer vervangen worden.
Heb uit een ander zelfde toestel een lamp kunnen recuperen.
Lamp heeft er 989 uren op zitten (lamp tijd)
Werkt nu dus perfect en je kan dit controleren.
Lamp gaat normaal 2000 uur mee dacht ik ?
Kan eerst werkende gezien worden.

Thallyos

Legacy Member
Bod van &#8364;100 dan op voorwaarde dat ik de projector eerst werkend kan zien.

tweetyoost

Legacy Member
tarske zei:
En waar staat dat bod want hoogste bod dat ik zie is 100 € ?

100€ was mijn bod zonder de lamp 180€ met

bod gedaan, afgehaald alles in orde itrader +1

tarske

Legacy Member
tweetyoost zei:
100€

Ik heb intresse, nu ik dacht dat daar een HDMI aansluiting opwas.. niet dus

Hoe sluit je dan bv. een HDMI dvd recorder aan zodat je toch de HD functie kan gebruiken?
ik denk dat de dvdrecorder enkel over HDMI HD resoluties wil versturen..

Thallyos zei:
Bod van €100 dan op voorwaarde dat ik de projector eerst werkend kan zien.

tweetyoost zei:
100€ was mijn bod zonder de lamp 180€ met

bod gedaan, afgehaald alles in orde itrader +1

Nogmaals,ik zie hier enkel een bod staan van 100€ zonder een vermelding dat dit met of zonder lamp is dus is deze verkoop niet fair tov andere geinteresseerden en duidelijk in,pm,mail of ... geregeld. :naughty:
Dit is tegen de regels dus kan dit de gekende gevolgen hebben !

gravendelver

Legacy Member
Er was weinig intresse voor zijn prijsverlaging. Ik was van plan nog een bod te doen, maar opeens was er dan wel een lamp bij en was hij ook al verkocht :). Zowel koper als verkoper wisten volgens mij wel dat dit niet volgens de regels was gezien het geen nieuwkomers zijn. Maar goed, veel succes met de beamer ;)
Als je een nieuwe lamp nodig hebt, laat het me maar weten ik heb deze liggen.

tarske

Legacy Member
abeyance86 zei:
@ Tarske,
Leg je er toch gewoon bij neer. Door moeilijk te doen komt de beamer niet terug. Meer geluk volgende keer.

Ik moet me er niet bij neerleggen want ik had geen interresse maar als crew moeten wij er op toezien dat de regels gerespecteerd worden dus denk in de toekomst tweemaal na alvorens je roekeloos :offtopic: gaat !
(als nieuweling kan je uw tijd mss nuttiger besteden met de regels te lezen alvorens te posten)
Mvg

tarske

Legacy Member
gravendelver zei:
Er was weinig intresse voor zijn prijsverlaging. Ik was van plan nog een bod te doen, maar opeens was er dan wel een lamp bij en was hij ook al verkocht :). Zowel koper als verkoper wisten volgens mij wel dat dit niet volgens de regels was gezien het geen nieuwkomers zijn.
Dit is de nagel op de kop,wij hebben gereageerd omdat hierover een report is ingediend maar soit om verdere off topic tegen te gaan plaatsen we hier een slotje op.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan