Franneke
Legacy Member
Ja, de titel zegt het eigenlijk al. Ik verkoop mijn 1 jaar oude iPod video 30Gb , het is de witte versie.
Is gebruikt om op de bus en metro naar muziek te luisteren. Alles zit er nog bij, oortjes, boekje, usb-kabel. Alsook het kassaticket waar ik deze gekocht heb.
Alle muziek staat er nog op, maar die is makkelijk te verwijderen. De koper moet het maar zeggen wat hij/zij wil.
Ik had er graag zo'n 175euro voor gehad, of die een goed bod. Ik ruil niet, ik wil er enkel geld voor.
Dat ist zo'n beetje
Mvg
Franneke
Ps.
taat ook op Tones en Kapaza
Is gebruikt om op de bus en metro naar muziek te luisteren. Alles zit er nog bij, oortjes, boekje, usb-kabel. Alsook het kassaticket waar ik deze gekocht heb.
Alle muziek staat er nog op, maar die is makkelijk te verwijderen. De koper moet het maar zeggen wat hij/zij wil.
Ik had er graag zo'n 175euro voor gehad, of die een goed bod. Ik ruil niet, ik wil er enkel geld voor.
Dat ist zo'n beetje
Mvg
Franneke
Ps.
taat ook op Tones en Kapaza