Bunkie
Legacy Member
io
ik verkoop mijn aldi mp3 speler, simpelweg omdat ik op m'n nieuwe gsm ook de mp3 functie heb
deze mp3speler heeft altijd goed gewerkt en kan ook video's afspelen (opslag is 2gb)
enige mankement is dat er een vrij grote kras zit in het midden van het scherm, maar alles is wel nog duidelijk zichtbaar !
ook heb ik er oortjes voor gekocht, die ik maar één keer heb kunnen gebruiken omdat ik oortjes bij mijn GSM heb gekregen. Deze zijn van het merk Sony en hebben me 29 € gekost!
meeneemprijs voor alles is 50 €
foto's volgen !
ik verkoop mijn aldi mp3 speler, simpelweg omdat ik op m'n nieuwe gsm ook de mp3 functie heb
deze mp3speler heeft altijd goed gewerkt en kan ook video's afspelen (opslag is 2gb)
enige mankement is dat er een vrij grote kras zit in het midden van het scherm, maar alles is wel nog duidelijk zichtbaar !
ook heb ik er oortjes voor gekocht, die ik maar één keer heb kunnen gebruiken omdat ik oortjes bij mijn GSM heb gekregen. Deze zijn van het merk Sony en hebben me 29 € gekost!
meeneemprijs voor alles is 50 €
foto's volgen !