Archief - [TK] 60 Dvd's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

{FgnZ} DeBroin

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
lol, hier ga je akkoord met 10 euro incl voor DRIE dvd's (waaronder 1 die nog sealed is !), en mijn bod is dan zogezegd te laag, en moet ik ook 10 € incl geven voor TWEE dvd's.

count me out, dus.

Ok :-)
Ik dacht trouwens dat ik nog altijd het recht heb om te verkopen voor de prijs die ikzelf rechtvaardig vind?
Trouwens, ik wens je veel succes om die 2 films nog te vinden ergens, terwijl airplane 1, 2 en gremlins iets couranter zijn...
Toch bedankt voor de interesse

grtz

Mr Red

Legacy Member
Ik weet niet wat er nog beschikbaar is, alvast bod van 30incl op onderstaande titels.

Doom
I, Robot
Starship Troopers
Stealth
True Lies

{FgnZ} DeBroin

Legacy Member
Mr Red zei:
Ik weet niet wat er nog beschikbaar is, alvast bod van 30incl op onderstaande titels.

Doom
I, Robot
Starship Troopers
Stealth
True Lies

Hey,

enkel Doom is er nog van beschikbaar...

Greetz

Mr Red

Legacy Member
ow, ben weer veel te laat dus ...

dan ga ik het zo laten

succes verder

Time

Legacy Member
Zet hier eens een lijst met wat je wél nog hebt, ik zie hier door de bomen het bos niet meer.:)

{FgnZ} DeBroin

Legacy Member
Time^- zei:
Zet hier eens een lijst met wat je wél nog hebt, ik zie hier door de bomen het bos niet meer.:)

Ok :-)
Op aanvraag, nog beschikbaar:

A Man Apart
Amistad
Armageddon
Cliffhanger
Clouseau int lang (DVD en 2 cd)
Demolition Man
Doom
First Knight
Flightplan
Gangs of New York
G.I. Jane
Gremlins
Hard Target
Johhny Mnemonic
Judge Dredd
Man of the house
Nighthawks
Planet of the Apes (originele versie, speciale editie. Richtprijs 10€)
Rush Hour 2
Team Spirit
The Flintstones 1 en 2
The Game
The Perfect Score
The Quick and the Dead
The Shawshank Redemption
Tombstone
Wing Commander (Engels gesproken, géén nl subs, wel engels en duits)
xXx
3000Miles to Graceland
Broken Arrow
Chuck Norris Collection (Code of Silence, Lone Wolf Macquade, Missing in Action) (15€)
Days of Thunder
Grease 2
Gunfighter
Hot Shots
Hot Shots part Deux
Inferno
La vita è bella
Lois & Clarck seizoen 1 (17,5€)
Naked Gun Collection (Naked Gun 1, 2 en 3 in een box) (17,5€)
Nowhere to Run
Rain Man
The Bone Snatcher
US Marshalls
When the party's over/And She was

Time

Legacy Member
Hola, nog een deftig lijstje.:)

A man apart
Amistad
Armageddon
Cliffhanger
G.I. Jane
The Game
The Quick and the Dead
The Shawshank Redemption
tombstone
3000 Miles to Graceland
Days of Thunder
Hot Shots
Hot Shots part Deux
La vita è bella

€ 50 excl

{FgnZ} DeBroin

Legacy Member
Time^- zei:
Hola, nog een deftig lijstje.:)

A man apart
Amistad
Armageddon
Cliffhanger
G.I. Jane
The Game
The Quick and the Dead
The Shawshank Redemption
tombstone
3000 Miles to Graceland
Days of Thunder
Hot Shots
Hot Shots part Deux
La vita è bella

€ 50 excl

50€ is nu wel iets te weinig vrees ik, dat komt neer op ongeveer 3,2€ per dvd :s

grtz

hatetn

Legacy Member
a man apart
amistad
cliffhanger
Flightplan
Gangs of New York
G.I. Jane
Gremlins
Hard Target
day's of thunder
The Shawshank Redemption
Tombstone
3000 Miles to Graceland
us marshals

60€ excl

Time

Legacy Member
{FgnZ} DeBroin zei:
50€ is nu wel iets te weinig vrees ik, dat komt neer op ongeveer 3,2€ per dvd :s

grtz

Dat is 3,57€ per dvd.

Maak er dan 55 exclu van, dan hebt ge net geen 4€ per dvd. Aangezien ge de meeste voor 5-6 nieuw kunt krijgen kunt ge daar niet echt mee sukkelen.:p

{FgnZ} DeBroin

Legacy Member
Time^- zei:
Dat is 3,57€ per dvd.

Maak er dan 55 exclu van, dan hebt ge net geen 4€ per dvd. Aangezien ge de meeste voor 5-6 nieuw kunt krijgen kunt ge daar niet echt mee sukkelen.:p

Sorry, was inderdaad fout, was 3,57 :)
55excl is prima.

pm onderweg...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan