rafbanaan
Legacy Member
Na de 3 ups in vorige thread en 2 dagen.
Deze zijn allemaal NL subbed, aangekocht hier in België 2 weken geleden.
Ze zijn in uistekende staat, slecht 1x naar gekeken elk.
Prijzen zijn Excl.
De Blu-rays
De Prijzen.
Vaste prijs.
Verzending bedraagt 2,5€
Pakket mag wel voor 40€ excl.
Verzending moet ik nog kijken, maar waarschijnlijk ga ik voor taxipost.
GEEN RUIL .!
Deze zijn allemaal NL subbed, aangekocht hier in België 2 weken geleden.
Ze zijn in uistekende staat, slecht 1x naar gekeken elk.
Prijzen zijn Excl.
De Blu-rays
- Windtalkers
- Black Hawk Down
- Transporter 3
De Prijzen.
- 14
- 14
- 14
Vaste prijs.
Verzending bedraagt 2,5€
Pakket mag wel voor 40€ excl.
Verzending moet ik nog kijken, maar waarschijnlijk ga ik voor taxipost.
GEEN RUIL .!