Archief - [TK] 20cm Plasma Bol

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

localhost1985

Legacy Member
.1 Inleiding

Ik heb hier nog wat in m'n kast gevonden dat alleen maar plaats inneemt.

.2 Objecten

  1. 20cm Plasma Bol (gebruikt)

    • Omschrijving:
      Plasma Bol met een diameter van 20cm.

      Staat hier al enkele jaren om m'n kamer maar heeft zelden aan gestaan. De geluidsfunctie van de bol werkt om een of andere reden niet meer. Je kan hem dus enkel gewoon aan of uit zetten. Verder werkt ie perfect.

      Exclusief factuur en doos ,inclusief stroom adapter.
    • Afbeelding:
      klikkie
      klikkie klikkie
    • Info:
      klikkie klikkie klikkie
    • Minimumprijs: 10
    • Richtprijs: 15
    • Meeneemprijs: 17,50
.3 Verzending

Kan verzonden worden aan de tarieven van de post. Hoogst waarschijnlijk zal dat Kilopost tot 2 kilo binnen België zijn -> €4,30.
Verzendkosten zijn voor de koper.

Let op! Mijn voorkeur gaat uit naar afhalen, aangezien de breekbaarheid van de bol, en de skills van de mensen bij de post ...

Exclusief bieden aub.

.4 Contactgegevens

Vragen kan je stellen in deze topic of via PM of mail (localhost1985 [at] gmail [dot] com).
Niet bieden via PM of mail aub, hou alles in deze topic!

.5 Slot

Happy bidding, en hou het een beetje zuiver aub :niceone:

Deze code werd gegenereerd met de Buy & Sell Topicgenerator, met dank aan Woverke en MenLoR

Svenno

Legacy Member
Spijtig dat ge zo ver woont, anders zou'k zeker een bodje gedaan hebben.

Nog veel succes met de verkoop.

PS: Waar heb je dat gekocht trouwens?

localhost1985

Legacy Member
Enkele jaren terug in een lokale elektrowinkel toen die toestanden pas op de markt kwamen.
€50 voor betaald in den tijd.

Ahja, eventueel afspreken aan KBC Leuven is mogelijk.
Werk daar voor het moment.

Prime-Omega

Legacy Member
Ik wil wel een bodje doen maar €15 maar ik kan helaas niet afspreken dus dan zou het via de post moeten gebeuren... :)

localhost1985

Legacy Member
Via de post is mogelijk, dan zal dat €4,30 verzending zijn.

Maar ... ik rij langs Bekkevoort als ik naar huis ga, als afspreken aan de afrit voor jou mogelijk is wil ik dat ook nog doen. Ik passeer daar meestal rond kwart voor 4 's namiddags ongeveer.

Mag ik je bod noteren?

Ik laat de topic wel nog open ingeval er hoger wordt geboden.

Prime-Omega

Legacy Member
Kwart voor vier gaat voor mij helaas niet lukken ( tenzij een woensdagnamiddag dan ben ik vroeger thuis ). Hoeveel weegt die bol trouwens want mijn brommer heeft problemen en dus zal het een kort fietstripje worden. ( Ik woon pakweg kleine kilometer van afrit af dus dat zal wel geen probleem zijn. ) :p

PS : Sorry voor de late reactie, was het topic uit het oog verloren.

a3ke

Legacy Member
17.5 € excl dan (meeneemprijs) :)

maar wel goe inpakken eh dat ie de rit overleeft :P

PM me maar voor betaalgegevens
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan