Archief - Thomson 82cm 32WM402

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Hey,

Ik ben van plan m'n televisie van op m'n kamer weg te doen.

Deze is een goeie 2 jaar oud, ik zal eens moeten kijken voor de factuur.
Afstandsbediening zit er bij.
Alles is in zeer goede staat!

Minimumprijs is 250 euro.

Meer info vind je hier: http://www.vergelijk.nl/televisie/thomson/32wm402/

Laagste Nieuwprijs 456euro in NL.

Grtz!

Reucht+

Legacy Member
Als hij nog in goede staat is wil ik wel 125€ geven (en dat vind ik eigenlijk nog wel veel). Zakt de helft in waarde elk jaar: 500€ - 250€ - 125€ = 125€.

Is het enkel afhaling trouwens?

mvg,

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Zakt de helft per jaar? Hopelijk start jij ooit een 2dehandswinkel, dan ben ik vaste klant bij jou ;)

Voor 125euro gaat hij zeker niet weg.. doe er 50euro bij en dan is het ok.. dan gaat hij aan 38% van de nieuwprijs weg. Houdt er ook aub rekening mee dat ik zelfs vergelijk met Nederland he!!

Dus voor 175euro is hij voor jou (en gelijk wie..)

Grtz

Reucht+

Legacy Member
Mm, ik ben aan het twijfelen. Zie je het zitten om hem voor 175€ naar Antwerpen te brengen?

CreaTe@SoF2

Legacy Member
dit is eventueel wel mogelijk... ik breng hem tot bij jou, maar zie dan dat je wel iemand bij jou hebt om te dragen want dit weegt wel wat!

grtz (pm me maar indien je nog iets post)

=CID=Drone

Legacy Member
150€ en kan der zelf omkomen :)


( en ja, tis een feit, TV's zakke rap in waarde tegenwoordig :unsure: )

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Ik ga het allemaal nog eens goed afwegen (houden of nieuwe kopen) en dan besluit ik wel. Alvast zal ik je bodje 'in voorbehoud' noteren!

Grtz

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Topic mag gesloten worden, ik ga hem toch houden. Het weegt niet op tegenover een nieuwe tv kopen..

Toch bedankt voor de interesse.

grtz

CreaTe@SoF2

Legacy Member
kan nog altijd veranderen indien ik een goedkope kwaliteitsvolle lcd tegenkom...

Maar de biedingen die ik nu gekregen heb stellen me een beetje teleur...

Grtz

hey69

Legacy Member
ik heb mijn philips 100hz 82cm breedbeeld CRT tv van 3.5 jaar oud verkocht aan 200euro aan een vriend om u een richtprijs ter info te geven.
kostte nief 900euro

CreaTe@SoF2

Legacy Member
dus je ziet dat de prijs wat laagt ligt ^^

mijne is ook 100hz en 82cm breedbeeld (crt) en is 2jaar en enkele maanden oud...

grtz en bedankt voor de info!

=CID=Drone

Legacy Member
hey69 zei:
ik heb mijn philips 100hz 82cm breedbeeld CRT tv van 3.5 jaar oud verkocht aan 200euro aan een vriend om u een richtprijs ter info te geven.
kostte nief 900euro




hoe lang is dat al geleden? :$

=CID=Drone

Legacy Member
misschien dat het nog helpt, ge weet nooit :p

175€ afgehaald :)

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Ik hou het allemaal in m'n achterhoofd, kzal het zo zeggen ;)

kga nu alles nog is goe bekijke enzow en dan zie ik het wel ;)

ik laat u zeker nog iets weten!

grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan