Caracalla
Legacy Member
Beste mensen
Hier te koop een Telenet Digicorder (160 gigabyte) van m'n ouders.
Weg wegens overgeschakeld op een HD digicorder (na aanschaf full-HD TV).
De digicorder is compleet met afstandsbediening.
Leeftijd is ongeveer 1,5 jaar denk ik.
We hebben sinds 3 jaar een digicorder, maar 1,5 jaar geleden was er iets aan en hebben we in garantie een nieuwe gekregen. De afstandsbediening is dus ook maar ongeveer 1,5 jaar oud.
Op het pakket zit dus geen garantie meer.
Wordt afgeleverd met een geresette software (clean dus, zonder opnames).
Voor wie al digitale TV heeft, moet je dus zo'n nieuwe kaart kopen om erin te stoppen. Dat is dus een activatiekost van 50 euro.
Startbod: doe een bod.
Meeneemprijs: 50 euro.
Staat ook te koop in vriendenkring, en als ik vanavond tijd heb ook op kapaza/2dehands...
Hier te koop een Telenet Digicorder (160 gigabyte) van m'n ouders.
Weg wegens overgeschakeld op een HD digicorder (na aanschaf full-HD TV).
De digicorder is compleet met afstandsbediening.
Leeftijd is ongeveer 1,5 jaar denk ik.
We hebben sinds 3 jaar een digicorder, maar 1,5 jaar geleden was er iets aan en hebben we in garantie een nieuwe gekregen. De afstandsbediening is dus ook maar ongeveer 1,5 jaar oud.
Op het pakket zit dus geen garantie meer.
Wordt afgeleverd met een geresette software (clean dus, zonder opnames).
Voor wie al digitale TV heeft, moet je dus zo'n nieuwe kaart kopen om erin te stoppen. Dat is dus een activatiekost van 50 euro.
Startbod: doe een bod.
Meeneemprijs: 50 euro.
Staat ook te koop in vriendenkring, en als ik vanavond tijd heb ook op kapaza/2dehands...
