Brianz
Legacy Member
Deze koptelefoon gaat de deur uit : Technics RP-DJ-1210
Reden van verkoop: gestopt met djen.
Gekocht een 2tal jaar geleden bij spice voor 145€.
Geen gebruikssporen, altijd goed verzorgd geweest, werkt nog perfect.
Foto's hier :
http://users.pandora.be/davy.vanderlinden/
Gaat weg voor 100 euro.
Kan altijd uitgetest worden natuurlijk
Kan eventueel ook verzonden worden op kosten van de koper uiteraard
Grtz Davy
Reden van verkoop: gestopt met djen.
Gekocht een 2tal jaar geleden bij spice voor 145€.
Geen gebruikssporen, altijd goed verzorgd geweest, werkt nog perfect.
Foto's hier :
http://users.pandora.be/davy.vanderlinden/
Gaat weg voor 100 euro.
Kan altijd uitgetest worden natuurlijk
Kan eventueel ook verzonden worden op kosten van de koper uiteraard
Grtz Davy
