Nijntje
Legacy Member
Smartphone van Ericsson.
In perfecte staat.
Toestel van bedrijf & altijd verzekerd geweest.
Onberispelijke staat dus.
3 tot 4 maand oud (moet factuur even opzoeken)
Nieuwprijs was 550, geen idee hoeveel deze nu gaat.
Doe een leuk bod zou ik zeggen.
Je krijgt er 2 memorystick pro's bij van 512Mb + de M2 en M2 Duo adapters.
Komt volledig in originele doos.
Enkele key features:
UTMS/3G/GPRS/EDGE
WIFI
AZERTY versie
3,2MP Camera
Camera voor videobellen
Touchscreen
Kan dienen als GPS met Navigator of TomTom software
Link naar Sony-Ericsson site
Reden verkoop?
Geen nood meer aan e-mail op gsm wegens aankoop vodaphone kaart + kleine 11" notebook.
In perfecte staat.
Toestel van bedrijf & altijd verzekerd geweest.
Onberispelijke staat dus.
3 tot 4 maand oud (moet factuur even opzoeken)
Nieuwprijs was 550, geen idee hoeveel deze nu gaat.
Doe een leuk bod zou ik zeggen.
Je krijgt er 2 memorystick pro's bij van 512Mb + de M2 en M2 Duo adapters.
Komt volledig in originele doos.
Enkele key features:
UTMS/3G/GPRS/EDGE
WIFI
AZERTY versie
3,2MP Camera
Camera voor videobellen
Touchscreen
Kan dienen als GPS met Navigator of TomTom software
Link naar Sony-Ericsson site
Reden verkoop?
Geen nood meer aan e-mail op gsm wegens aankoop vodaphone kaart + kleine 11" notebook.
