Splackavellie85
Legacy Member
Van het weekend mijn zwarte iPhone verkocht en een witte gekocht, maar ik vind de zwarte toch mooier. Het schijnt dat veel mensen de witte mooier vinden, dus hoop ik deze terug te kunnen ruilen voor een zwarte.
Zo goed als nieuwe iPhone 3G: op de voorkant zit een mirror screen protector en de achterkant is 100% krasvrij, zelfs het zilveren appeltje! Nederlands toestel, maar officiëel simlockvrij gemaakt door T-Mobile, dus geen enkel probleem met updaten/herstellen.
Doos en accessoires zitten erbij, inc. kopie van de aankoopbon (aankoopdatum: 15-07-2008). Is ca. 1,5 maand geleden hersteld door Apple, dus batterij en achterkant zijn nieuw!
foto's staan in de kapaza-advertentie: Apple iPhone 16GB White aangeboden > Apple > Telecommunicatie > kapaza.be
Het is een iPhone, dus moet niet weg. Ik wil hem graag ruilen tegen een zwarte iPhone 3G of 3GS (met bijbetaling van mijn kant natuurlijk). In het geval van een 3GS zou ik wel kunnen leven met een witte iPhone
Géén interesse in een ruil met andere toestellen!
Zo goed als nieuwe iPhone 3G: op de voorkant zit een mirror screen protector en de achterkant is 100% krasvrij, zelfs het zilveren appeltje! Nederlands toestel, maar officiëel simlockvrij gemaakt door T-Mobile, dus geen enkel probleem met updaten/herstellen.
Doos en accessoires zitten erbij, inc. kopie van de aankoopbon (aankoopdatum: 15-07-2008). Is ca. 1,5 maand geleden hersteld door Apple, dus batterij en achterkant zijn nieuw!
foto's staan in de kapaza-advertentie: Apple iPhone 16GB White aangeboden > Apple > Telecommunicatie > kapaza.be
Het is een iPhone, dus moet niet weg. Ik wil hem graag ruilen tegen een zwarte iPhone 3G of 3GS (met bijbetaling van mijn kant natuurlijk). In het geval van een 3GS zou ik wel kunnen leven met een witte iPhone

Géén interesse in een ruil met andere toestellen!