Archief - TE RUIL HTC HD 2 GSM

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hey69

Legacy Member
TE RUIL HTC HD 2 GSM

gsm is in nieuwstaat.
heel mooi scherm enzoovoorts, google the specs
wifi , 3G,gps enzovoorts

copy paste van pdashop.be



HTC HD2 features:

* Windows Mobile 6.5
* HTC Sense UI
* 1 GHz processor
* 4,3 inch touchscreen
* 5-megapixelcamera
* Wifi en HSDPA-internet
* GPS en digitaal kompas
* 3,5 mm audiojack



Zou graag willen ruilen naar iets met android of een goekopere gsm met opleg van uw kant

thanx

(ik prefereer htc magic,hero ,nokia, GEEN samsung, moet daar nie van weten :p )

hey69

Legacy Member
hmm... intresant .hoe welke staat is die nokia? geen idee van 2dehands waardes van de N97 dus da moetk nog bekijken ivm opleg

poopcamp

Legacy Member
hey69 zei:
hmm... intresant .hoe welke staat is die nokia? geen idee van 2dehands waardes van de N97 dus da moetk nog bekijken ivm opleg

beste is nog goeie staat ( het is niet de mini)

foto's maak ik er morgen van

het is 2dehands van wtfman :rofl:

Hoeveel opleg had u in gedachten ?

^MystiQ

Legacy Member
Youngstar zei:
nokia n86 +50euro? :p

Dude, gij hebt uwe HTC HD2 verkocht aan hey69 en nu wilt ge die terug ruilen? Precies één of ander lucratief handeltje voor jullie iTrader te spijzen :)

poopcamp

Legacy Member
^MystiQ zei:
Dude, gij hebt uwe HTC HD2 verkocht aan hey69 en nu wilt ge die terug ruilen? Precies één of ander lucratief handeltje voor jullie iTrader te spijzen :)

ik wil die htc hd2 GRRR :rofl:

hey69

Legacy Member
lol , ik had nie eens door dat hij da is. majong, heb itraders genoeg, wa kan mij die puntjes schelen tsss...

nokia N86 no thanx

poopcamp

Legacy Member
hey69 zei:
lol , ik had nie eens door dat hij da is. majong, heb itraders genoeg, wa kan mij die puntjes schelen tsss...

nokia N86 no thanx

hoeveel opleg had u in gedachten ?:D

hey69

Legacy Member
goh nen stuk meer dan 20euro zene. nog wa effe googlen over die nokia

ElToro

Legacy Member
hoeveel opleg bij een HTC hero (brown)?
Perfecte staat met autolader, doosje, aankoopbewijs & alle accessoires.

hey69

Legacy Member
useles shit, de revieuws diek links en rechts snel gelezen heb zijn nie echt positief over deze nokia.... , maw, oftewel legde nen serieuze boterham bovenop oftewel lot mor zitten :p

Eltoro, goh, heb onlangs nog maar een hero weggedaan, maar blijft nen goeie gsm natuurlijk.. hm, is der nen memcorycard bij?

poopcamp

Legacy Member
hey69 zei:
useles shit, de revieuws diek links en rechts snel gelezen heb zijn nie echt positief over deze nokia.... , maw, oftewel legde nen serieuze boterham bovenop oftewel lot mor zitten :p

Eltoro, goh, heb onlangs nog maar een hero weggedaan, maar blijft nen goeie gsm natuurlijk.. hm, is der nen memcorycard bij?

hey69
Bwa geen problemen mee gehad alle bugs enzo zijn er uit door de nieuwe frimewire en de nokia heeft onlangs een gps fix gehad

ElToro

Legacy Member
hey69 zei:
useles shit, de revieuws diek links en rechts snel gelezen heb zijn nie echt positief over deze nokia.... , maw, oftewel legde nen serieuze boterham bovenop oftewel lot mor zitten :p

Eltoro, goh, heb onlangs nog maar een hero weggedaan, maar blijft nen goeie gsm natuurlijk.. hm, is der nen memcorycard bij?

Mja, kdoen em ni gere weg omda 2.1 eraan komt, mor HD2 heeft een te sweet scherm :drool:
Er zat mee in de verpakking een 2gb minisd kaartje, die ligt hier nog ergens.
Kheb er zelf één van 8 insteken maar die houdek bij :)

hey69

Legacy Member
125 opleg voor de hero is voor mij deal. met de N97 benk nog niet uit

poopcamp

Legacy Member
ok laat me iets weten


komt met alles
Doos
Stylus
Oortjes


En ik betaal verzendings kosten later terug ;)

GosU

Legacy Member
^MystiQ zei:
Dude, gij hebt uwe HTC HD2 verkocht aan hey69 en nu wilt ge die terug ruilen? Precies één of ander lucratief handeltje voor jullie iTrader te spijzen :)

haha lol, nee khad et ook zelf ni door,
is btw nie voor mij.
mn vriendin is kwaad dak hem ni aan haar at verkocht, en de n86 is van haar.
itrader intresseert me nie echt ze:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan