WTFMAN
Legacy Member
Hoi,
Daarstrx hier gekocht : https://www.beyondgaming.be/archive...tphone-vanaf-75-euro-om-neo-freerunner.706777
Zit ook iets extra bij : namelijk zo een PCB bordje om da hardwarematig aan te passen ( kostte apart ook zo te zien 50euro )
Momenteel draait er Android op !!
Maar ben er nix mee aangezien , dik halfuur geleden een kameraad zijn Hero aanbood aan een zacht prijsje
Kan het geld gebruiken maw...
TE KOOP => Minimum 80euro excl.
Daarstrx hier gekocht : https://www.beyondgaming.be/archive...tphone-vanaf-75-euro-om-neo-freerunner.706777
Zit ook iets extra bij : namelijk zo een PCB bordje om da hardwarematig aan te passen ( kostte apart ook zo te zien 50euro )
Momenteel draait er Android op !!
Maar ben er nix mee aangezien , dik halfuur geleden een kameraad zijn Hero aanbood aan een zacht prijsje
Kan het geld gebruiken maw...TE KOOP => Minimum 80euro excl.
oftware
Wat hoger en je mag ze hebben 

:ironic: