Archief - TE KOOP: Nokia E61 Smartphone / GSM / PDA (AZERTY)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

M0rdresh

Legacy Member
Datum aankoop: 26 Oktober 2007
* In fabrieksgarantie

* Originele doos
* Moeilijk te vinden AZERTY keyboard model! Erkend model door Proximus en andere Belgische operatoren
* Alle origineel meegeleverde toebehoren (usb datakabel, lader, handleidingen, CD-Rom)
* GEEN krassen, plastikje plakt nog op het display
* Software/firmware update naar laatste versie gehad, voor de laatste features en optimalisaties van Nokia
* Amper een maandje gebruikt! Batterij gaat met gemak 5 dagen mee
* Apart meegeleverde luxe draagtasje ter waarde van met gemak 25€

* Indien gewenst apart te verkrijgen Tom-Tom Navigate Sofware + Tom-Tom BlueTooth GPS Module (aparte prijs, niet inbegrepen in deze veiling)
* Weg wegens het krijgen van een GSM toestel op mijn nieuw werk, dit was mijn privé GSM.


- Bieden kan starten vanaf 200€
- Meeneemprijs is momenteel 299€


Ik behoud mij het recht een bod of verkoop te weigeren.

M0rdresh

Legacy Member
Alvast bedankt voor het bod, ik wacht nog even af. Maal er echter 249€ en je kunt er nog vanavond omkomen :) Het toestel is amper een maandje oud, als ik hem moet weg doen met 175€ (zij het als ik hem verkoop aan 200€) verlies dan draait m'n maag zo'n beetje en hou ik hem nog liever.

TYXL

Legacy Member
hoeveel wilde erbij voro die TOMtom GPS module enz?
maak es totaal prijs :p
ben nog in andere thread aant kijken voor een Qtek 9100 :)
dusja ffe zien wat beste uitkomt :)

M0rdresh

Legacy Member
Eerst en vooral, en dat is nu niet om mijn eigen product te promoten, want ik heb geen haast bij de verkoop, de E61 combinatie met de TOM-TOM Navigator plus Bluetooth TomTom GPS module is zalig. Spijtig dat m'n met verplichte GSM/ Secure Blackberry afkomt want ik had dit toestel niet weg gedaan.

De nieuwprijs voor de GSM is rond de 335€, en dat is voor het qwerty model in de pdashop online die een reputatie heeft goedkoop te zijn. De mijne is AZERTY. De TomTom Navigator kost rond de 120€ en de GPS module een euro of 90. Over de geheugenkaart van 2GB gaan we zelfs niet spreken, die zit er ook bij hé en kost rap 25€ ! Totaal maakt dat 545€, nog geen maandje terug ongeveer dit betaald. Diegene eerste die alles koopt, krijgt de GSM aan 249€ en de Tom-Tom Navigator 6 + Tom-Tom GPS module voor 120€ !

Koop gerust een goedkopere, wel rekening houden dat bovenstaande amper een maandje oud is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan