kdejaeger
Legacy Member
Ik verkoop mijn audio dj 8 interface omdat ik eigenlijk slechts de audio 2 interface nodig heb.
Mensen die dus vanalles en nog wat wensen aan te sluiten op 1 interface, zijn hiermede gered. Kan gerust voor het zwaardere werk gebruikt worden.
Ik verkoop hem voor 250 euro, nog flink onder de prijs van de audio 4 dj interface dus! Gelieve niet minder te bieden. Het is al een koopje.
Regio is Brussel of Aalst, zoals U wil.
Het apparaat is zo goed als nieuw, geen krasjes, perfect in orde.
U krijgt de originele factuur erbij.
Mensen die dus vanalles en nog wat wensen aan te sluiten op 1 interface, zijn hiermede gered. Kan gerust voor het zwaardere werk gebruikt worden.
Ik verkoop hem voor 250 euro, nog flink onder de prijs van de audio 4 dj interface dus! Gelieve niet minder te bieden. Het is al een koopje.
Regio is Brussel of Aalst, zoals U wil.
Het apparaat is zo goed als nieuw, geen krasjes, perfect in orde.
U krijgt de originele factuur erbij.