gizmo666
Legacy Member
killgore zei:prijs?
Wel paar vraagjes:
The Postman is die van Costner, of engelse titel van Il postino (wil ze allebei wel, maar liever zeker zijn).
Planet of the apes: Originele of remake van burton? Want dat moet zowat enige burton film zijn die ik niet in mijn collectie wil.
Kan zijn dat ik er nog paar bijzet, ben er nog maar vluchtig over gegaan en heb nog niet alle titels nagekeken (gezien men geweldige geheugen op vlak van namen check ik liever alle titels die ik niet direct herken).
the postman is die met kevin costner, kan je zien in mijn dvdprofiler. planet of the apes is de remake van 2001 ofzo, kan je ook zien in mijn dvdprofiler
).
en sigs staan standaard af bij mij
.