Archief - te koop: mijn dvd collectie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gizmo666

Legacy Member
nu ga ik slapen dus dan weet ge dat ik niet kan reageren op vragen & boden

gizmo666

Legacy Member
ik ga nu naar de post dus wat er nu nog bijkomt zal voor maandag zijn. morgen voormiddag heb ik waarschijnlijk geen/weinig tijd

gizmo666

Legacy Member
independence day & x-men trilogy zijn terug beschikbaar. gelieve geen dvd's te gaan zoeken in mijn dvd profiler, alleen de dvd's in deze thread zijn te koop. je kan wel info zoeken over de dvd in mijn profiler maar dus geen dvd's gaan toevoegen die hier niet staan

Fruitkwekerke

Legacy Member
bodje van 16 euro incl op The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring: Special Extended Edition

nOOb 001

Legacy Member
gizmo666 zei:
wat bedoel je daarmee?


je hebt al je dvd's in dvdprofiler gezet, moest je gestopt zijn toen dat 2.4 niet meer bruikbaar was, zul je geen licentie gekocht hebben, kan je echter nu nog de 3 gebruiken, met al zoveel films toegevoegd, dan heb je daar normaal een licentie voor gekocht, die aangetoond word met een serial

indien je deze inderdaad gekocht hebt, en niet meer gebruikt, wil ik deze mss overnemen, je kan die dan natuurlijk zelf niet meer gebruiken + die webpage ook niet meer natuurlijk


ik stel deze vraag omdat je je collectie van de hand doet, en dus mss ook geen nood meer hebt aan het programma

gizmo666

Legacy Member
Fruitkwekerke zei:
bodje van 16 euro incl op The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring: Special Extended Edition

deal check pm

nOOb 001 zei:
je hebt al je dvd's in dvdprofiler gezet, moest je gestopt zijn toen dat 2.4 niet meer bruikbaar was, zul je geen licentie gekocht hebben, kan je echter nu nog de 3 gebruiken, met al zoveel films toegevoegd, dan heb je daar normaal een licentie voor gekocht, die aangetoond word met een serial

indien je deze inderdaad gekocht hebt, en niet meer gebruikt, wil ik deze mss overnemen, je kan die dan natuurlijk zelf niet meer gebruiken + die webpage ook niet meer natuurlijk


ik stel deze vraag omdat je je collectie van de hand doet, en dus mss ook geen nood meer hebt aan het programma

ik ga overschakelen op blu-ray dus ik ga die nog nodig hebben

NHke2

Legacy Member
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring: Special Extended Edition
The Lord of The Rings: The Return of the King: Special Extended Edition
The Lord of the Rings: The Two Towers: Special Extended Edition
Scary movie 4: Uncut edition

50€ inc verzending

gizmo666

Legacy Member
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring: Special Extended Edition
is verkocht aan fruitkwekerke, check de posts boven u.

NHke2

Legacy Member
The Lord of The Rings: The Return of the King: Special Extended Edition
The Lord of the Rings: The Two Towers: Special Extended Edition
Scary movie 4: Uncut edition

35€ inc verzending?

gizmo666

Legacy Member
NHke2 zei:
The Lord of The Rings: The Return of the King: Special Extended Edition
The Lord of the Rings: The Two Towers: Special Extended Edition
Scary movie 4: Uncut edition

35€ inc verzending?

+4€ verzendingskosten en deal
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan