Archief - Te koop: Ipod Touch 8 gig.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

speedtrap

Legacy Member
Ipod Touch, twee maand oud.

We moeten niet hypochriet doen over de krassen op de achterkant, die zijn er uiteraard, draag dit twee dagen in je broekzak en het is van dat.

Vooraan uiteraard volledig krasvrij (volges mij kunnen er zelfs geen krassen inkomen als ik me niet vergis?), werkt nog 100 % perfect. Heeft nog het jaar garantie van apple, en als ik even zoek kan ik ook nog het ticketje van mediamarkt vinden die twee jaar garantie biedt als ik me niet vergis.

We gaan ook niet dom doen over de prijs, hij kostte 300 euro, en gaat weg voor 200 euro. Ook de verpakking is nog volledig intact, de oortjes, etc.

Het is jullie goed recht om een lager bod te doen, maar dat wordt niet geaccepteerd. 200 euro is een mooie prijs voor een quasi nieuwe touch.

Je krijgt al m'n gegevens indien er iets niet moest kloppen, ben een eerlijke verkoper.

Degene die het eerst de prijs betaalt, heeft hem binnen de kortste keren in z'n bus.

Reden voor verkoop is dat ik hem niet zoveel gebruik als gedacht.

Groeten

Stijn

Barbeet

Legacy Member
Kga toch eens proberen 165 euro afgehaald,kan jammergenoeg niet boven de 165 euro gaan , aangezien ik de rest van mijn centjes al heb uitgegeven.

Greetz

brucelee be

Legacy Member
verkoop je voor minder dan 200 euro ?

garantiebewijs al teruggevonden ?

ik kan de ipod eventueel afhalen te Roeselare

speedtrap

Legacy Member
brucelee be zei:
verkoop je voor minder dan 200 euro ?

garantiebewijs al teruggevonden ?

ik kan de ipod eventueel afhalen te Roeselare

Nog niet gekeken eigenlijk, ik denk dat het in m'n portefeuille zit echter.

200 euro, niet minder.;)

mythe

Legacy Member
michielsingh zei:
Heb je het ticket van de mediamarkt al teruggevonden?
Ticket moet niet. Gewoon registeren via apple, als er iets aan is, stuurde bericht of belde is en komen ze hem gratis ophalen en leveren binnen de week.

Het nadeel aan apple: Duur.
Voordeel: verschrikkelijk goeie service en garantie!

michielsingh

Legacy Member
mythe zei:
Ticket moet niet. Gewoon registeren via apple, als er iets aan is, stuurde bericht of belde is en komen ze hem gratis ophalen en leveren binnen de week.

Het nadeel aan apple: Duur.
Voordeel: verschrikkelijk goeie service en garantie!

Nja, ik heb dat toch liever wel om eerlijk te zijn :) ( kwestie dat ik niet iets zou kopen dat "van de boot is gevallen" ). Ik bedoel hier niets mee maar ik koop gewoon niet graag zonder aankoopsbewijs :p

mythe

Legacy Member
michielsingh zei:
Nja, ik heb dat toch liever wel om eerlijk te zijn :) ( kwestie dat ik niet iets zou kopen dat "van de boot is gevallen" ). Ik bedoel hier niets mee maar ik koop gewoon niet graag zonder aankoopsbewijs :p
Kan hij bewijzen met u het serial number te geven ook :). Je moet niet persé registreren. In theorie zou het dan sneller moeten gaan, maar mijn iPod was vroeger op 2 dagen opgehaald en na 3-4 dagen al terug :).

gregory804

Legacy Member
ben ook geinteresseerd, maar hij reageert ook niet op pm
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan