cateau
Legacy Member
Hierbij verkoop ik mijn Iphone 3G van 8Gb.Dit is een belgisch toestel aangekocht in mobistar winkel.Deze is aangekocht in februari 2009.Factuur,originele doos,oplader en oortjes zijn aanwezig.Toestel heeft vooraan geen enkele beschadiging,der zit vanaf dag 1 een protector op,achteraan lichte krasjes door de hardcase waar hij in zit.
Reden verkoop=aankoop 3GS
minprijs=300excl.-meeneemprijs=340excl.
Groeten Cateau
Reden verkoop=aankoop 3GS
minprijs=300excl.-meeneemprijs=340excl.
Groeten Cateau
