blockthep
Legacy Member
Hallo
Hierbij verkoop ik een HTC HD2. Aankoop bewijs 18/11/2009.
Het toestel is zo goed als nieuw ( omdat ik hem maar 2weken geleden gekocht heb ). Compleet in doos met alle toebehoren.
Het is een nederlandse HD2, maar met aankoopbewijs en garantie bewijs.
Het toestel is in het NL, als u wilt, kan ik engelse of franse rom erop installeren.
TOMTOM 7 is geinstalleerd met meer dan 20 europese landen.
Vraag prijs 520euro
Min prijs 480euro
of enkel ruilen tegen Iphone 3gs met deze waarden:
Belgische 16gb versie ( zonder discusie )
Belgische 32gb versie ( met opleg van mijn kant )
16gb Softwarematig unlocked versie ( eventueel beetje opleg van uw kant )
32gb Softwarematig unlocked versie ( bespreekbaar )
Reden van verkoop : Ik heb al lang iphones gebruikt en heb andere Os gewenst. Maar toch, Winmo vind ik beetje moeilijk voor mij. Terug naar iphone
Hierbij verkoop ik een HTC HD2. Aankoop bewijs 18/11/2009.
Het toestel is zo goed als nieuw ( omdat ik hem maar 2weken geleden gekocht heb ). Compleet in doos met alle toebehoren.
Het is een nederlandse HD2, maar met aankoopbewijs en garantie bewijs.
Het toestel is in het NL, als u wilt, kan ik engelse of franse rom erop installeren.
TOMTOM 7 is geinstalleerd met meer dan 20 europese landen.
Vraag prijs 520euro
Min prijs 480euro
of enkel ruilen tegen Iphone 3gs met deze waarden:
Belgische 16gb versie ( zonder discusie )
Belgische 32gb versie ( met opleg van mijn kant )
16gb Softwarematig unlocked versie ( eventueel beetje opleg van uw kant )
32gb Softwarematig unlocked versie ( bespreekbaar )
Reden van verkoop : Ik heb al lang iphones gebruikt en heb andere Os gewenst. Maar toch, Winmo vind ik beetje moeilijk voor mij. Terug naar iphone


)