Archief - Te koop: DVD's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jayvie

Legacy Member
*King kong €4
*The good shepherd €5
*Assault on precinct 13 (remake) €4
*Poirot deel 28 en 30 €3 voor de twee

-->Alles samen voor €15inc.

Dvd's allemaal nieuw!!!(geen krassen op doosje noch op disc), wel uit verpakking.

Verzendkosten €1.56 per dvd
verzendkosten €1.56 voor twee dvd's
verzenkosten €2.60 voor drie dvd's
verzendkosten €2.60 voor vier dvd's


Ruilen ook mogelijk..
één tegen één
of
meerdere van mij tegen één van u
afhankelijk van de nieuwprijs van de dvd's.

doe maar een voorstel!!

Jayvie

Legacy Member
Deal, PM sent

*edit* Bij deze is de totaalprijs van de andere DVD's verlaagd naar 10 euro inclusief.

Jayvie

Legacy Member
The island = verkocht

The good Shepherd = toegevoegd

Prijzen zijn aangepast ! ! ! !

valdemaniak

Legacy Member
The Good Shepherd 7€ incl. of ruilen tegen Blow (liefst ruil aub)

Jayvie

Legacy Member
kwil hem opsturen maar dan wel tegen €7 want ik heb BLow zelf al

Jayvie

Legacy Member
Bij deze dan een nieuwe lijst:

*King kong €4
*Assault on precinct 13 (remake) €4
*Poirot deel 28 en 30 €3 voor de twee

-->Alles samen voor €11inc.

Dvd's allemaal nieuw!!!(geen krassen op doosje noch op disc), wel uit verpakking.

Verzendkosten €1.56 per dvd
verzendkosten €1.56 voor twee dvd's

Ruilen ook mogelijk..
één tegen één
of
meerdere van mij tegen één van u
afhankelijk van de nieuwprijs van de dvd's.

doe maar een voorstel!!

Jayvie

Legacy Member
*King kong €4
*Assault on precinct 13 (remake) €2
*Hellboy 2-disc €3
*Poirot deel 28 en 30 €3 voor de twee

-->Alles samen voor €13inc.

Dvd's allemaal nieuw!!!(geen krassen op doosje noch op disc), wel uit verpakking.

Verzendkosten €1.56 per dvd
verzendkosten €1.56 voor twee dvd's
verzendkosten €2.60 voor drie dvd's

Ruilen ook mogelijk..
één tegen één
of
meerdere van mij tegen één van u
afhankelijk van de nieuwprijs van de dvd's.

doe maar een voorstel!!

Misteriks

Legacy Member
Ik koop hellboy 2-disc voor 3 euro en assault on precinct 13 voor 2 euro.
Komt dan nog eens 1,56 verzending bij vermoed ik?

In totaal dus 6,56? Stuur in PM je rekening nummer en ik zal mijn adres dan geven.


Mvg
PS: Bod onder voorwaarde dat de dvd's in perfecte staat zijn, R2 met NL subs

Jayvie

Legacy Member

Schiet dan nog over:

*King Kong..................Voor €4
*Poirot 28 en 30...........Voor €2

---> €8 Inc. Voor alles

Ruilen nog altijd mogelijk!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan