Archief - Te koop blue ray dvd's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Freddy1900

Legacy Member
Beste mensen

ik verkoop deze splinter nieuwe blue ray films omdat ik momenteel een HDDVD Speler heb gekocht in media markt

Deze films heb ik in bezit en zijn 2 maand oud


Casino Royal ( 007)
Layer Cake
Stealth
Patriots
Pearl Harbor
SWAT
King Arthur



Prijs per stuk : 20 EUR ( incl verzending )
Prijs voor alles : 110 EUR ( incl verzending )


Extra info : Ik heb de regels gelezen maar ik kan nergens vinden om mijn profiel aan te passen .
Mijn woonplaats is wetteren en kan deze brengen of opsturen via taxipost

je kan ook een emailtje sturen [email protected]

dank u

Freddy1900

Legacy Member
allemaal aangekocht bij mediamarkt ( allemaal nederlandse )

extremepc

Legacy Member
Layer Cake
Stealth
Patriots
Pearl Harbor
SWAT
King Arthur


hoeveel voor deze incl verzending

bucky

Legacy Member
Casino Royal ( 007)
Layer Cake
Stealth
Patriots
Pearl Harbor
SWAT
King Arthur

Mijn bod dus 110 EUR ( incl verzending )

Freddy1900

Legacy Member
Ok . voor mij is dat in orde ?
Hoe spreken we af .?
Ik kan u mijn rekening nummer geven en jij uw adress via privaat bericht als dat kan .

stuur een berichtje aaub

dendaak

Legacy Member
[ot]Mag ik vragen welke Blue ray speler u hebt? Wegens dat ik een HD720p tv toestel heb, maar nog geen blueray speler of HDDVD speler...

Mvg Warre.

Freddy1900

Legacy Member
Ok . voor mij is dat in orde ?
Hoe spreken we af .?
Ik kan u mijn rekening nummer geven en jij uw adress via privaat bericht als dat kan .

stuur een berichtje aaub

Freddy1900

Legacy Member
ik heb zowel een nieuwe Toshiba HD DVD E1 Gekocht en een samsung BP1000 Als ik mij niet vergis .

Ik kan u met zekerheid zeggen dat blue ray " DUUR is voor wat het is "
Momenteel heb ik een HD DVD speler en dat is even goed van kwalitiet als een blue ray . 1 nadeel is dat blue ray veel sneller opstart .

Ik heb nog een voorstel voor u .
Ik ben momenteel zeer dom geweest om enkel een HDDVD speler te kopen . Ik wist niet dat er dus een combi was en zou daar voor opteren om zeker te spelen voor de toekomst .
Ik kan proberen om die terug te brengen naar mediamarkt maar doos is al open .Als je een HD DVD speler nodig ik heb een

dendaak

Legacy Member
Sorry man:) moest ik er één kopen zou het ook een combi zijn :) Toch bedankt voor de informatie. (Welke zou jij kopen van combi ?)

Mvg Warre

Freddy1900

Legacy Member
wel ik heb een tv van LG en zou opteren voor die LG combi drive . alhoevel testen zeggen dat het spelen van HD DVD niet perfect werkt zoals blue ray

Of er staat ook een samsung als ik mij niet vergis .

Ik opteer voor die LG maar als de prijs 200 EUR goedkoper is opteer ik voor die samsung :p

lapino

Legacy Member
Zijn deze nu verkocht? Anders nog altijd interesse in Pearl Harbour.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan