=Dujosh=
Legacy Member
half jaartje geleden gekocht in bevlieging
maar met aankoop tv gaat deze de deur uit
us blaster versterker 3470
meer info over versterker:
http://www.hifisystems.nl/product_i....html/XTCsid/fec16deaa934e91d357a0e6be7b89865
zelfgebouwde kist, ideaal voor de r&b liefhebbers
afmetingen ( zonder het schuine gedeelte gerekend waar versterker op is bevestigd )
lengte : 50.5 cm
breedte : 47cm
hoogte : 45
luchtgat : 12cm
15" subwoofer Cerwin vega
Cerwin Vega 15.4
rond 38cm
dubbel spoel 2 x 4 ohm
600 Watts RMS
heb installatie zelden gebruikt
en stond altijd op bijna laagste, want dat was al meer dan voldoende voor mij
aangekocht voor 700€
meeneemprijs : 450€
beginprijs: 300 €
enkel afhalen, want this nogal een groot en zwaar beestje
foto's:
http://users.skynet.be/fa220261/DSC00208.JPG
http://users.skynet.be/fa220261/DSC00209.JPG
http://users.skynet.be/fa220261/DSC00210.JPG
http://users.skynet.be/fa220261/DSC00211.JPG
http://users.skynet.be/fa220261/DSC00212.JPG
http://users.skynet.be/fa220261/DSC00213.JPG
geen te gekke boden aub
thx
edit : zal op kapaza etc ook te koop worden gezet
maar met aankoop tv gaat deze de deur uit
us blaster versterker 3470
meer info over versterker:
http://www.hifisystems.nl/product_i....html/XTCsid/fec16deaa934e91d357a0e6be7b89865
zelfgebouwde kist, ideaal voor de r&b liefhebbers
afmetingen ( zonder het schuine gedeelte gerekend waar versterker op is bevestigd )
lengte : 50.5 cm
breedte : 47cm
hoogte : 45
luchtgat : 12cm
15" subwoofer Cerwin vega
Cerwin Vega 15.4
rond 38cm
dubbel spoel 2 x 4 ohm
600 Watts RMS
heb installatie zelden gebruikt
en stond altijd op bijna laagste, want dat was al meer dan voldoende voor mij
aangekocht voor 700€
meeneemprijs : 450€
beginprijs: 300 €
enkel afhalen, want this nogal een groot en zwaar beestje

foto's:
http://users.skynet.be/fa220261/DSC00208.JPG
http://users.skynet.be/fa220261/DSC00209.JPG
http://users.skynet.be/fa220261/DSC00210.JPG
http://users.skynet.be/fa220261/DSC00211.JPG
http://users.skynet.be/fa220261/DSC00212.JPG
http://users.skynet.be/fa220261/DSC00213.JPG
geen te gekke boden aub
thx

edit : zal op kapaza etc ook te koop worden gezet