GADGET
Legacy Member
heb hier nog een 38cm subwoofer liggen van clarion.
1200w, dual 4 ohm.
speelt nog perfect. nooit zwaar belast.
je krijgt er nog een versterker bij van blaupunkt. Maar die is infeite iets te zwak voor de sub. Werkt perfect voor een 'extra bass' in den auto, maar als ge db drag wilt doen bij wijze van spreken moet daar ne zwaardere versterker aan.
Een kist kan ik er ook bij geven. wel niet super afgewerkt (zeker niet langs achter/boven). gepoort.
http://i20.tinypic.com/ndle0w.jpg om er een idee van te krijgen.
bieden vanaf 10 eur voor alles, we zien wel hoeveel het hoogste bod bedraagt
ligt hier toch maar in de weg.
enkel afhaling te st niklaas, oost vl.
1200w, dual 4 ohm.
speelt nog perfect. nooit zwaar belast.
je krijgt er nog een versterker bij van blaupunkt. Maar die is infeite iets te zwak voor de sub. Werkt perfect voor een 'extra bass' in den auto, maar als ge db drag wilt doen bij wijze van spreken moet daar ne zwaardere versterker aan.
Een kist kan ik er ook bij geven. wel niet super afgewerkt (zeker niet langs achter/boven). gepoort.
http://i20.tinypic.com/ndle0w.jpg om er een idee van te krijgen.
bieden vanaf 10 eur voor alles, we zien wel hoeveel het hoogste bod bedraagt
ligt hier toch maar in de weg. enkel afhaling te st niklaas, oost vl.

valt ni op te sture zeker
)
