Archief - Splinternieuwe Samsung Jet!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

junkyjump

Legacy Member
Bij deze verkoop ik een splinternieuwe Samsung S8000 Jet!!

Nieuw in doos, nooit gebruikt!!

Deze GSM heeft werkelijk alles:

Wifi
Bluetooth
3.1" AMOLED scherm voor een subliem beeld!!
5megapixel camera met flash!!
...

Nieuwprijs 400 euro, nu maar 320!! ===>290

Komt met aankoopbewijs en 2jaar garantie!!

90dbvr.jpg


Prijs is vast
Link naar waarderingen over mij!!!!
2dehands.be

Mijn eBay-wereld - junkyjump

thomasbmwpower

Legacy Member
junkyjump zei:
Deze GSM heeft werkelijk alles:

Wifi
Bluetooth
3.1" AMOLED scherm voor een subliem beeld!!
5megapixel camera met flash!!
...

.. buiten dan symbian/windows mobile, anders intersse

junkyjump

Legacy Member
Nope, besturingssysteem is van Samsung zelf
Niets mis mee dacht ik ;)

junkyjump

Legacy Member
Je hebt fabrieksgarantie en je hebt garantie van een winkel met aankoopbewijs
Bij mij krijg je het aankoopbewijs gewoon mee en is de garantie 2jaar!
Die op 2dehands heeft zelfs geen aankoopfactuur:)dus zal wel van de boot gevallen zij
ofzo..
305 allerlaagste prijs en voordeel bij mij is dat je hem kunt zien/testen!:)

Jep,enkel verkoop

Kzou zeggen kom hem zien en je zult meteen overtuigd zijn!:)

junkyjump

Legacy Member
290euro en hij mag weg!!!

Superkoop mensen!!
Nieuw nooit gebruikt

Stijnnie

Legacy Member
is er eventueel mogelijkheid tot leveren? of ergens in het midden af te spreken? ikzelf ben van regio kortrijk. en wat de reden van verkoop?
bedankt voor de info

Njula

Legacy Member
wat is de reden daje hem weg doet?
is de doos echt nog niet opengeweest?
sterke intresse

junkyjump

Legacy Member
Ikzelf ben van Lebbeke, maar aangezien ik in Gent studeer, wilk in de week ook daar afspreken, is mij gelijk!

Doos is open, maar GSM is nooit gebruikt, enkel zien dat alles erbij is!

EDIT: mijn fout, doos is wel degelijk verzegeld!!
Denk dat de gSM nooit is aangezet!

Gsm komt van een vriend die in een GSM winkel werkt en hij krijgt, na het halen van zijn verkoopsobjectief, een GSM als bonus zeg maar die hij dan doorverkoopt!;)

junkyjump

Legacy Member
voltje zei:
250€ AFGEHAALD (onder voorbehoud)

Bod wordt zelfs ni overwogen

Sorry maar ik snap dit niet, 110euro onder de winkelprijs en nog afbieden..

voltje

Legacy Member
Logisch toch?
Hij staat al 2weken te koop :)
270€ Afgehaald (onder voorbehoud)

junkyjump

Legacy Member
Ja,maar je hebt wel nog de volledige garantie!
Maak er 285 van en je kan er achter komen

Mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan