junkyjump
Legacy Member
Hallo
Bij deze verkoop ik een gesealde 3GS met zwarte achterkant!
16Gb versie
Gesealed, dus nog nooit geopend!
iPhone is gewonnen door mijn vriendin op de KBC website, dus
geen aankoopbon
iPhone heeft wel gewoon 2jaar garantie!!
Wil wel garanderen dat hij echt simlockvrij vant fabriek is door
hem samen met jou te openen en te activeren via iTunes!!
Je kunt hem bij mij thuis afhalen in Lebbeke!
Staat te koop op iPhoneclub, kapaza en 2dehands!
Min 520
Meeneem 545
Bij deze verkoop ik een gesealde 3GS met zwarte achterkant!
16Gb versie
Gesealed, dus nog nooit geopend!
iPhone is gewonnen door mijn vriendin op de KBC website, dus
geen aankoopbon
iPhone heeft wel gewoon 2jaar garantie!!
Wil wel garanderen dat hij echt simlockvrij vant fabriek is door
hem samen met jou te openen en te activeren via iTunes!!
Je kunt hem bij mij thuis afhalen in Lebbeke!
Staat te koop op iPhoneclub, kapaza en 2dehands!
Min 520
Meeneem 545
