Archief - Spiksplinternieuwe 42" Philips LCD-TV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tomswaelen

Legacy Member
Te koop: Philips 42" LCD-TV 42PFL3604/12 voor 565 EUR (= nieuwprijs bij Komplett).

Hij is echt spiksplinternieuw, één maal geprobeerd, daarna terug in doos gestoken.

Waarom verkoop ik hem dan? Wel, ik ga binnenkort verhuizen, maar heb me niet echt goed voorbereid toen ik deze tv kocht. Met andere woorden: het appartement is een beetje te klein om zo'n grote tv te zetten. Ik zou er veel te dicht bij zitten.

Uiteraard zit de factuur er nog bij, en de doos en dergelijke. Zoals ik al zei: slechts één keer aangesloten.

Any takers?

vanic

Legacy Member
tomswaelen zei:
Ik zou er veel te dicht bij zitten.

misschien toch eens proberen ... wij zitten op zo'n 3 M van een 47" ... in het begin was dit " monsterachtig groot " ... nu is dit normaal

hey69

Legacy Member
vanic zei:
misschien toch eens proberen ... wij zitten op zo'n 3 M van een 47" ... in het begin was dit " monsterachtig groot " ... nu is dit normaal

inderdaad.Verbazend hoe alles snel went

longpatje

Legacy Member
alvast bodje 425 euro :-)
Aankoopdatum ?
Komt ie van bij komplett.be ?

tomswaelen

Legacy Member
Misschien wacht ik inderdaad sowieso wel even, maar ik denk niet dat dat werkt, zo dicht bij een grote tv zitten als je zoals ik tunnelzicht hebt...

jelliuz

Legacy Member
Ik heb ook een samsung LCD 32" (r-serie) te ruil voor dit toestel + opleg langs mijn kant uiteraard. Als je interesse moest hebben, mag je het altijd laten weten.

Type toestel : Samsung LE32R81

[MJ]

Legacy Member
Interesse in een LG3000 37" + 1,5j. garantie + LiteOn HDDrecorder + opleg?

tomswaelen

Legacy Member
Ik zal eerlijk zijn: ik wacht misschien beter nog even om te zien hoe groot hij nu is tov de rest van de kamer.

Als ik hem verkoop, is het wel uitsluitend aan de nieuwprijs, want hij is brand new. Hij komt van Komplett, waar de prijs eigenlijk nog een klein beetje hoger is.

zrox8

Legacy Member
nieuwprijs krijg je NOOIT. dan kopen mensen hem wel liever in de winkel... zónder "tweedehands"risico.

tomswaelen

Legacy Member
Ik heb hem niet in mijn - niet al te grote - kamer opgesteld. Het blijkt nog mee te vallen; ik ga het dus in mijn appartement eerst aankijken, en als hij dan te groot blijkt te zijn, zien we wel weer...

stageline

Legacy Member
Mijn 46 inch (117cm) is ong 2,5 meter van mij en de eerste 3 dagen was het wennen natuurlijk,je bent dat niet gewoon maar nadien geen probleem meer hoor,ik vind het super zelfs.
127cm zou net iets teveel van het goede zijn geweest of ik zou deze dan aan de muur moeten hangen.

tomswaelen

Legacy Member
Bon, heb dus besloten om hem toch maar van de hand te doen, en voor een kleinere tv te gaan. Iemand nog geïnteresseerd?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan