Dhene
Legacy Member
Ik verkoop dus m'n mp3 speler: een sony walkman versie NW-003E
link:
http://www.sony.be/view/ShowProduct...dw_nl_BE&imageType=Main&category=NWS+E+Series
het is dus deze versie van hierboven MAAR met 1gb geheugen.
Ik doe hem weg wegens aankoop iPhone (which has iPod
)
Niet zo veel gebruikt en dus geen gebruikerssporen erop... Zo goed als nieuw!
Komt met oortjes in doos en alles erbij!
Nieuwprijs: 100€
Meeneemprijs: 50€
Minimumprijs: 40€
Kan verzonden worden binnen België of afgehaald worden te Aartrijke (Zedelgem)
link:
http://www.sony.be/view/ShowProduct...dw_nl_BE&imageType=Main&category=NWS+E+Series
het is dus deze versie van hierboven MAAR met 1gb geheugen.
Ik doe hem weg wegens aankoop iPhone (which has iPod
)Niet zo veel gebruikt en dus geen gebruikerssporen erop... Zo goed als nieuw!
Komt met oortjes in doos en alles erbij!
Nieuwprijs: 100€
Meeneemprijs: 50€
Minimumprijs: 40€
Kan verzonden worden binnen België of afgehaald worden te Aartrijke (Zedelgem)
