Archief - Sony NWZ-A816 multimedia speler

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NightMare xXx

Legacy Member
Ik verkoop mijn Sony MP3/MP4 speler.
Deze komt met doosje, usb kabel (tevens oplaadkabel), Creative oortjes en een beknopte handleiding. Heeft amper tot geen gebruikssporen, dus in zeer goede staat. Speelt zowel muziek, video als foto's af.
Geheugen: 4gb

Nieuwprijs ligt nog steeds rond de 80-120euro zie ik op internet.
Richtprijs is daarom 40-50euro, excl verzending.
Min prijs is 30euro.

Ruilen is mogelijk voor een goede speakerset, headset of keyboard voor PC.

NWZ-A816 (NWZA816) : mp3-spelers en personal audio : Sony
Deze in het zwart dus.

NightMare xXx

Legacy Member
Langere luistertijd - batterij met een lange levensduur: ca. 33 uur aan muziek of 8 uur aan video

Volgens de site.
Heb hem niet veel gebruikt dus zal zeker nog in de buurt liggen.

AmbroosV

Legacy Member
Voor mensen met interesse, ik heb dezelfde en ik kan uit ervaring zeggen dat je met niets een beter geluid gaat krijgen dan met deze Walkman. Gewoon top, en de batterij gaat nog eens enorm lang mee ook!

Shadowfox

Legacy Member
Ging jij niet stoppen met verkopen op 9lives?

Aan de mensen die dit toestel willen kopen, kijk eens goed rond op het B&S forum met wie je een deal maakt.

Dennoman

Legacy Member
Ik zou eerst al uw spullen eens opsturen naar de mensen die er al maanden op wachten.

Blackslayer

Legacy Member
is daar nog garantie op?
en aangezien je verzend "historie" wil ik een bod uitbrengen op voorwaarde dat jij hem eerst verstuurd en bij ontvangst ik betaal( ik heb je ook die headset voor xbox eerst opgestuurd hé ;) )

NightMare xXx

Legacy Member
Er is nog garantie op, want is nog maar een half jaartje, vind de factuur niet, weet niet of dit via imei geldig is. En ik zal wel eerst verzenden dan ja.

Blackslayer

Legacy Member
Shadowfox zei:
Hopelijk heb je geduld.

Heb al eens een deal met hem afgesloten. heb toen even op mijn geld moeten w8en, maar ik ben de moeilijkste niet. En ik denk ook niet dat hij de slechtste is.
Al begrijp ik wel dat het niet leuk is als je lang moet wachten.

maar aangezien ik pas betaal als het toekomt is het in zijn voordeel om rap te verzenden ;)

NightMare xXx

Legacy Member
Shadowfox, niemand heeft u commentaar nodig.
Als ik eerst moet verzenden kan ik niemand kwaad berokkenen.
En voor de rest, zaterdag ga ik langs de post.

Shadowfox

Legacy Member
NightMare xXx zei:
En voor de rest, zaterdag ga ik langs de post.
Je gaat met de auto zeker? Al die achterstalige pakjes met de fiets brengen is volgens mij onbegonnen werk :unsure:

NightMare xXx

Legacy Member
Neen met de brommer, maar dit is alweer niet relevant met het TOPIC dus gelieve u vanaf nu te onthouden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan