Archief - Sony KDL-26S2010 LCD tv

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lapino

Legacy Member
KDL-26S2010.jpg

http://www.sony.be/view/ShowProduct...e=Overview&imageType=Main&category=TVP+LCD+TV

# 26-inch BRAVIA LCD-TV uit de S-serie
# Geschikt voor HD
# Geïntegreerde Digital TV Tuner (ontvangt ook analoog)
# Hoogwaardig LCD-scherm
# Brede kijkhoek van 178 graden
# BRAVIA ENGINE
# Snelle responstijd van 8 ms
# Hoog contrast van 1200:1
# SRS® TruSurround XT® voor een verbeterd surround-effect
# BBE®-technologie voor een helder en duidelijk geluid
# Luidsprekerbox met verhoudingsgewijs grote openingen
# Stille start en weinig geluid bij inschakelen
# Lichtsensor voor de achtergrondverlichting voor een optimale beeldkwaliteit
# PIP Freeze voor het direct stilzetten van belangrijke beelden
# Kantelbaar om het scherm in de beste kijkpositie te draaien
# HDMI™ (High Definition Multimedia Interface)
# PC-ingang voor gebruik als PC-monitor
# TV-frames met niet-reflecterende coating

In prima staat, inclusief originele verpakking en factuur Sony Center Gent (nieuwprijs was rond 1300€ dacht ik). Aangekocht tijdens WK vorig jaar. Weg wegens aankoop grotere tv voor inrichting game-room.

Minimumprijs : 500€
Meeneemprijs : 550€
(staat ook op andere fora)

lapino

Legacy Member
bumpje. nieuwprijs voor dit type zit nog altijd rond 750€.

Babe

Legacy Member
spijtig dat je zo ver woont. Is er een mogelijkheid om die dichter bij antwerpen te brengen? Zoja, bod van 400€.

lapino

Legacy Member
Richting A'pen brengen is niet echt probleem, moet regelmatig naar bureau (Vivium). Minimumprijs is echter 500€, voor minder doe ik hem niet weg.

lapino

Legacy Member
Nog even bumpen deze, tegen eind december zou deze toch weg moeten (aankoop 40" FullHD voor gameroom).

Olivier_Twister

Legacy Member
mmm kzit in twijfel, heb zelf al een 40inch maar een 26inch kan ik goed gebruiken voor beneden.
heeft deze tv de kwaliteit van een samung le26r51b? zoja dan ben ik zekers geintresseeerd

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Qua kwaliteit zal deze ongeveer hetzelfde zijn hoor...

succes

lapino

Legacy Member
Is nu écht niet omdat het mijn tv is die te koop is, maar zet een Sony naast een Samsung en je zal toch ferm verschil zien (in voordeel Sony). Beeldbewerking is bij Sony gewoonweg veel beter uitgewerkt. Niet dat Samsung slecht is hoor (ze maken voor bepaalde modellen zelfs de panels voor de Sony's).

Trouwens, de Sony die ik hier verkoop is wel van een heel nieuwere generatie dan die Samsung die je hier zet.

Olivier_Twister

Legacy Member
mm begin steeds meer geintresseerd te worden...
wnr sluit je af??

lapino

Legacy Member
Staat niet bepaald een dag op, zodra ik prijs krijg die me interesseert mag hij weg (prijzen in 1e post).

lapino

Legacy Member
Prijzen aangepast:

Minimumprijs : 450€
Meeneemprijs : 475€

vanic

Legacy Member
den één mag hier toch meer bumpen dan iemand anders :D:D:D
er zijn al veel vlugger threads gesloten omdat er al 3 maal werd " gebumpt" ( of verborgen werd "gebumpt" )

lapino

Legacy Member
Check uw pm. Vanavond afhalen (zal wel na 19u moeten zijn) kan perfect, maar heb al bod van 475€ op andere site. Eerst is eerst.

videast

Legacy Member
hoogste zichtbaar bod op 2dehands CORRECTIE KAPAZA is maar 400 euro en niet 475 zoals aangegeven in je PM. Op 2dehands staat zelfs nog geen enkel bod.

Maar goed, dan bied ik hierbij de meeneemprijs van 475, dus ik neem aan dat wij een deal hebben?

videast

Legacy Member
Had je vorige post nog niet gezien toen ik vorig bericht postte, enkel je PM. Ik denk nog even na of ik hierover wil gaan.

De SkeEvN

Legacy Member
2.) In de verkoopsthread heb je recht op 3 ups. Opgelet, extra info zien we ook als een up. (Na de 3 ups ben je verplicht om 3 dagen te wachten vooraleer je dezelfde objecten terug verkoopt.)
je zit al aan 5 denkik

lapino

Legacy Member
Was zeker niet de bedoeling om de 'foefelen' met ups (dan kan ik evengoed nieuwe thread maken, thread loopt hier al lang genoeg).

Videast: heb zonet via telefoon bevestiging gekregen van persoon die er 475€ voor geeft (dat hij dat bod daar nog niet heeft gezet is mijn fout niet). En die persoon was wel eerder dan jou. Hoeveel wil je max geven?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan