piet217
Legacy Member
Hallo,
Hierbij zet ik mijn Sony KDFE50A11E te koop. Hij is 3 jaar oud en wegens aankoop plasma pakt hij niet iets teveel plaats in om weg te zetten
Vanbuiten is hij zo goed als nieuw en perfect onderhouden, wat de TV zelf betreft... het beste is eraf maar hij levert zeker nog degelijk werk. Bvb aansluiting met digibox werkt hij prima, het is echter bij bvb PS3 en wanneer je met véél felle witte beelden werkt zie je dat de lichtsterkte niet meer zo goed is als bij nieuwkoop. Dit kan natuurlijk aangepast worden bij aanschaf nieuwe lamp.
Ik wil dit toestel wegdoen tegen een eerlijke prijs wat hij volgens mij effectief nog waard is.
Hierbij vraag ik min 120 euro en het liefst zou ik hebben dat de koper hem zelf komt halen aangezien ik niet over een auto beschik die dit toestel kan vervoeren. Ik ben woonnachtig te Beveren.
Véél plezier met bieden
Mvg
Hierbij zet ik mijn Sony KDFE50A11E te koop. Hij is 3 jaar oud en wegens aankoop plasma pakt hij niet iets teveel plaats in om weg te zetten

Vanbuiten is hij zo goed als nieuw en perfect onderhouden, wat de TV zelf betreft... het beste is eraf maar hij levert zeker nog degelijk werk. Bvb aansluiting met digibox werkt hij prima, het is echter bij bvb PS3 en wanneer je met véél felle witte beelden werkt zie je dat de lichtsterkte niet meer zo goed is als bij nieuwkoop. Dit kan natuurlijk aangepast worden bij aanschaf nieuwe lamp.
Ik wil dit toestel wegdoen tegen een eerlijke prijs wat hij volgens mij effectief nog waard is.
Hierbij vraag ik min 120 euro en het liefst zou ik hebben dat de koper hem zelf komt halen aangezien ik niet over een auto beschik die dit toestel kan vervoeren. Ik ben woonnachtig te Beveren.
Véél plezier met bieden
Mvg