Archief - Sony KDFE50A11E Rear Projection LCD TV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

piet217

Legacy Member
Hallo,

Hierbij zet ik mijn Sony KDFE50A11E te koop. Hij is 3 jaar oud en wegens aankoop plasma pakt hij niet iets teveel plaats in om weg te zetten :)

Vanbuiten is hij zo goed als nieuw en perfect onderhouden, wat de TV zelf betreft... het beste is eraf maar hij levert zeker nog degelijk werk. Bvb aansluiting met digibox werkt hij prima, het is echter bij bvb PS3 en wanneer je met véél felle witte beelden werkt zie je dat de lichtsterkte niet meer zo goed is als bij nieuwkoop. Dit kan natuurlijk aangepast worden bij aanschaf nieuwe lamp.

Ik wil dit toestel wegdoen tegen een eerlijke prijs wat hij volgens mij effectief nog waard is.

Hierbij vraag ik min 120 euro en het liefst zou ik hebben dat de koper hem zelf komt halen aangezien ik niet over een auto beschik die dit toestel kan vervoeren. Ik ben woonnachtig te Beveren.

Véél plezier met bieden

Mvg

Senti

Legacy Member
bod 50 € afgehaald. ( lamp kost nog 250 € + verzending )

Groeten,

Paul

spilliespeedy

Legacy Member
hoe onderhoud je zo een tv, lees bij onderhoud nogal veel verschillende dingen.
Plus dat het ook veel stof aantrekt.

piet217

Legacy Member
@Senti, sorry maar 50€ vind ik persoonlijk te weinig, het is niet dat de lamp versleten is, met mijn HD digicorder speelt hij nog zeer goed, ik zie enkel wat slijtage bij het spelen van games, vooral bij zeer felle witte beelden zie je dat de lampsterkte wat afgenomen is. Maar dit is meestal bij laadschermen... en dit komt miniem voor. Mss heb ik een beetje overdreven in mijn thread met "het beste is er af" uiteraard is hij niet nieuw maar kan zeker nog tot lang kijkgenot dienen.

@spilliespeedy: wat ik van onderhoud deed: hij stond bij mij op een zeer open ruimte waar ik gemakkelijk overal aan kon. Ik probeer altijd te letten op roosters in de TV aangezien hier idd wel wat stof kan binnenkomen, maar met een goeie stofzuiger heb je hier weinig problemen mee. Het scherm maakte ik steeds proper of beter stofvrij met een gewoon zacht antistatisch doekje.

tatoo79

Legacy Member
160€ vanavond afgehaald in Beveren,
Bod is wel volgende 4 uur geldig.
Laat maar iet weten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan