Archief - Sony Ericsson Z520i!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pjken007

Legacy Member
Hoi
Ik verkoop een sony ericsson z520i, met 2covertjes(oranje en grijs), 2batterijen*** en een oplader.

gsm-Sony%20Ericsson-Z520i.gif

http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/z520i?cc=nl&lc=nl
De telefoon heeft de volgende specificaties:
Netwerkverbindingen
GSM netwerken quad-band
Netwerk frequenties 850, 900, 1800, 1900
GPRS class 10
WAP 2.0

Data- / gegevensoverdracht
IR-link (infrarood)
Bluetooth 2.0
Datakabel

Display
Kleurendisplay
Aantal kleuren 65536
Resolutie 128 x 160 pixels
Tweede (front)display
Aantal kleuren 4096 kleuren
Resolutie tweede display 101 x 80

Camera
Maximale fotoresolutie 640 x 480
Zoom digitaal
Autofocus
Video opnemen
Tweede (front)

Prestaties
Intern geheugen 16 MB
Batterij Li-Ion
Batterijspanning 900 mAh

Bellen en gebeld worden
Telefoonboek 500 nummers
Laatste nummergeheugen
Tril-functie
Beltonen polyfoon, realtone/truetone, MP3
Handsfree speaker
Foto-id

Functies
Tekstvoorspelling T9
MMS
Internet browsing
Audio speler MP3
Video speler MPEG4
Organizer functies agenda, contactpersonen, taken
SyncML
Overige functies calculator, spelletjes, voice memo, instant messaging, java, vCard
Software * PlayNow™, * Componeerfunctie voor MIDI-melodieën (MusicDJ™), * VideoDJ™

Overig
Geïntegreerde antenne

Formaat
Gewicht 96 gram


Kleur(en) Orange; sandy grey
Introductie model 2005
Afmetingen (H x B x D) 8,3 x 4,6 x 2,4 cm




De telefoon bevindt zich in uitstekende staat, buiten een paar kleine krasjes.

***De enige opmerking is dat beide batterijen slechts 9/11uur meegaan...

ivivke

Legacy Member
Hoi,
we hebben interesse in je gsm, hoeveel zijn je richtprijzen en waar woon je ergens om cash te betalen en afhalen indien we op je voorstel ingaan ...
kind greetings ..
Ive
ps.: wanneer zou je afsluiten ( nieuwjaarscadeau ):woohoo:

Pjken007

Legacy Member
Ik heb niet echt een richtprijs, aangezien ik niet weet hoeveel ik er kan van krijgen omdat de gsm maar 9uur meegaat...

ik woon in Ninove(oost-vl)

ik weet niet echt wanneer ik zou afsluiten. Waarschijnlijk als ik een redelijk bod heb ofzo...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan