Archief - Sony Ericsson W810i

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MAXXUR

Legacy Member
Als vervolg op men vorige thread die niet goed afgelopen is
ziehier

Vraagprijs is verlaagd, bieden vanaf 90 euro!
Heb ondertussen men nieuwe gsm al en de w810i is terug ingepakt in zijn originele verpakking :)
________________________

Bij deze verkoop ik men Sony Ericsson W810i. Is in goede staat, ben er altijd zeer voorzichtig mee omgegaan. Batterij is ook perfect in orde, ik laad hem elke vrijdag op (dan is hij nog niet helemaaal leeg) bij een gebruik van 1uur mp3, ~60 smsen en gewoon bellen per week.
Gaat weg wegens aankoop Nokia 5610.

foto's:
http://users.skynet.be/maxx/gsm1.jpg
http://users.skynet.be/maxx/gsm2.jpg
http://users.skynet.be/maxx/gsm3.jpg
http://users.skynet.be/maxx/gsm4.jpg
http://users.skynet.be/maxx/gsm5.jpg

Vragen staat vrij;
vraagprijs 100€

komt in originele doos, met boekjes en alle accesoires (+ 512mb memory stick).

Opsturen kan, afhalen kan te Diepenbeek.

mvg

Bloob

Legacy Member
Heb deze gsm ook, zeker het geld waard mensen, zalig gsmke :)

free up :)

MonkeyPenis

Legacy Member
Er zijn geen mankementen aan deze gsm? Dus ook niet afvallen na een tijd enzo?

Hoelang heb je de gsm al? Is er nog garantie op?

MAXXUR

Legacy Member
Heb hem van september 2006, factuur is ook aanwezig (en tis 2j in belgie da ge garantie krijgt zeker?)
geen mankementen, zal dus niet zomaar uitvallen ;)

MonkeyPenis

Legacy Member
Bod van 80€ en kom hem dan morgen halen, als je in beringen bent teminste :)

MAXXUR

Legacy Member
zeer tof maar ga ik niet noteren :p
er staat bieden vanaf 90 euro, das echt niet te veel geld voor deze gsm

MonkeyPenis

Legacy Member
@ MAXXUR, da bod telt niet meer ik had uw vorige thread eerst gelezen en dacht dat hij van diepenbeek was. Ik had erna de MP3 speler getest in de winkel en ik was niet tevreden over de kwaliteit . Hij is namelijk niet beter dan die van de K750i die ik vroeger had.. Zeker de "pops" en de ruis hadden ze er toch kunnen uithalen..

Ruben182

Legacy Member
lol.. wrm zou ge denken dat 75€ wel gaat lukken als 80€ afgewezen word? :D

90€ is echt geen geld voor zo een toestel!

Davy@TNG

Legacy Member
Ja toch blijft hij niet verkocht .. mss omdat het toch iets te veel is .

MAXXUR

Legacy Member
gewoon geen interesse voor het moment,
kben op de hoogte vd tweedehandsprijzen, en 90 euro is echt weinig.

heb een email gekrege van iemand op kapaza die 100 biedt, ga zien hoe dat afloopt

<MrBabache>

Legacy Member
En hoe zit het met gebruikssporen? Krasjes, lak af,... Een paar hogeresolutie-foto's zou perfect zijn...
Ben zeer geinteresseerd,en ook van Diepenbeek...

MAXXUR

Legacy Member
awel, ik zal u es foto's maken met men nokia (3,2 mpixel) as ik trug op men kot ben morgen/overmorgen ! :)
(gsm doos ligt op kot)

<MrBabache>

Legacy Member
awel, ik zal u es foto's maken met men nokia (3,2 mpixel) as ik trug op men kot ben morgen/overmorgen !
(gsm doos ligt op kot)
Ok, je zit dus op kot in Diepenbeek?
Als het mogelijk is kom ik dan wel even kijken, woon vlak aan de campus. Dus bod van €100 onder voorbehoud dat er niet teveel krasjes/gebruikssporen opzitten, en ik hem snel kan komen halen :). Er zit toch nog alles bij hé? Lader, oortjes,...

MAXXUR

Legacy Member
alles dat er origineel bijzat zit er bij. :)
kijke kome moogde altijd, kzit toch op men kot de hele week..
wa denkt ge van maandag 14u ofzo ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan