maximus_N_
Legacy Member
Hierbij verkoop ik mijn W800i walkman phone van Sony Ericcson.
De reden van verkoop is dat ik reeds een ander toestel heb gekocht vorige week. Het toestel komt met factuur, maar is buiten garantie.
Staat van het toestel
Het toestel is in goede staat, geen joystickproblemen. Er zijn normale gebruikssporen zoals enkele kleine krasjes op de buitenkant van het scherm, maar geen andere schade.
Specificaties
2 Megapixel camera met flits (1632 x 1224)
Uitstekende speaker
220x176 scherm met 262K kleuren
512MB geheugenkaart
Bluetooth
Infrarood (ja kan er alles mee verzenden/ontvangen)
Foto' s
Er zijn zowel foto' s van de inhoud van de doos als fotos met de gsm getrokken. Nu een foto van de gsm heb ik niet aangezien het mijn enigste camera is en mijn nieuw toestel heeft geen camera (W950i).
http://users.fulladsl.be/spb24790/
Inhoud van de doos:
Nieuw aangekochte Sony Ericsson oplader (met factuur van belcompany)
512MB memory stick pro duo
in-ear oortjes
Kabel om je eigen hooftelefoon aan te sluiten op de W800
USB kabel
Handleidingen
Factuur
Prijs en afspreken:
Startprijs 70 EUR, Meeneem 100 EUR, kan getest worden te Leuven en directe omgeving. Opsturen via postpak kan, maar liever afhalen natuurlijk.
Ik behoud mij het recht ...
cheers
De reden van verkoop is dat ik reeds een ander toestel heb gekocht vorige week. Het toestel komt met factuur, maar is buiten garantie.
Staat van het toestel
Het toestel is in goede staat, geen joystickproblemen. Er zijn normale gebruikssporen zoals enkele kleine krasjes op de buitenkant van het scherm, maar geen andere schade.
Specificaties
2 Megapixel camera met flits (1632 x 1224)
Uitstekende speaker
220x176 scherm met 262K kleuren
512MB geheugenkaart
Bluetooth
Infrarood (ja kan er alles mee verzenden/ontvangen)
Foto' s
Er zijn zowel foto' s van de inhoud van de doos als fotos met de gsm getrokken. Nu een foto van de gsm heb ik niet aangezien het mijn enigste camera is en mijn nieuw toestel heeft geen camera (W950i).
http://users.fulladsl.be/spb24790/
Inhoud van de doos:
Nieuw aangekochte Sony Ericsson oplader (met factuur van belcompany)
512MB memory stick pro duo
in-ear oortjes
Kabel om je eigen hooftelefoon aan te sluiten op de W800
USB kabel
Handleidingen
Factuur
Prijs en afspreken:
Startprijs 70 EUR, Meeneem 100 EUR, kan getest worden te Leuven en directe omgeving. Opsturen via postpak kan, maar liever afhalen natuurlijk.
Ik behoud mij het recht ...
cheers

