^MystiQ
Legacy Member
Hallo beste forumleden,
Ik verkoop mijn sony ericsson W580i
Allereerst meer info vind u hier : link
Wat is de reden van de verkoop :
Wat krijg je erbij :
Wat is mijn persoonlijke mening :
Wat is mijn prijs :
Verzending :
Foto's :
Met vriendelijke groeten !
Ik verkoop mijn sony ericsson W580i
Allereerst meer info vind u hier : link
Wat is de reden van de verkoop :
Deze gsm is nu nog ongeveer 2 maand oud, aangekocht op 20 september. Nu de reden dat ik deze gsm aankocht was omdat ik een multifunctioneel toestel wou die mij MP3 speler en gsm in combinatie gaf maar eigenlijk is dit toestel niets voor mij. Vele anderen zouden dit toestel dan weer ideaal vinden maar ik niet. Ik heb een eenvoudig toestel nodig en ik heb daarom besloten deze gsm te verkopen.
Er is wel 1 iets waar ik mij verplicht bij voel om het te melden. Deze toestellen samen met S500i hebben een mankement gehad aan de toetsen ( namelijk dat ze in twee braken ) Deze gsm is in garantie geweest en is zowat een maand weggeweest ( dus in totaal is deze gsm een maand gebruikt ).
Wat staat hier tegenover ? Sony heeft er een nieuwe batterij ingestoken als ruil voor de last en de toetsen die er nu inzitten zijn wel de juiste toetsen met de juiste verf en dergelijke meer.
Er is wel 1 iets waar ik mij verplicht bij voel om het te melden. Deze toestellen samen met S500i hebben een mankement gehad aan de toetsen ( namelijk dat ze in twee braken ) Deze gsm is in garantie geweest en is zowat een maand weggeweest ( dus in totaal is deze gsm een maand gebruikt ).
Wat staat hier tegenover ? Sony heeft er een nieuwe batterij ingestoken als ruil voor de last en de toetsen die er nu inzitten zijn wel de juiste toetsen met de juiste verf en dergelijke meer.
Wat krijg je erbij :
De gsm
De oplader
De USB kabel
De oortjes
De boekjes
De cd
Geheugenkaartje 512 mb ( zit al in de gsm )
De oplader
De USB kabel
De oortjes
De boekjes
De cd
Geheugenkaartje 512 mb ( zit al in de gsm )
Wat is mijn persoonlijke mening :
Een vrij goed toestel maar als je van eenvoud houdt dan is het niets voor jou en dat zeg ik liever dan dat ge u ook vergist.
Nu, de klank is mooi, de foto functie is ook wel lekker en er zit een geheugenkaartje wat natuurlijk ook heel handig is.
Er zijn geen krassen op het scherm en nergens een deukje te bespeuren.
Nu, de klank is mooi, de foto functie is ook wel lekker en er zit een geheugenkaartje wat natuurlijk ook heel handig is.
Er zijn geen krassen op het scherm en nergens een deukje te bespeuren.
Wat is mijn prijs :
Wel ik heb er in tijde 269 euro - 20 euro voor betaald dus 249 euro. Deze gsm kost nog steeds zoveel en hij is vrij recent.
Dus zou ik een startbod willen van 160 euro minimum exclusief eventuele verzending.
Als ik toch vind dat het bod te laag blijft dan stop ik gewoon de verkoop.
Dus zou ik een startbod willen van 160 euro minimum exclusief eventuele verzending.
Als ik toch vind dat het bod te laag blijft dan stop ik gewoon de verkoop.
Verzending :
De verzending kan als volgt gedaan worden : Via een postpack ofwel afspraak te oudenaarde, kortrijk of gent. Verder kom ik niet 
De verzending kan eventueel in een kleiner doosje hé

De verzending kan eventueel in een kleiner doosje hé
Foto's :
Met vriendelijke groeten !
supertoestel, touchscreen e.d.