Sappy086
Legacy Member
Ik heb gisteren een groene Sony Ericsson S500i gekocht maar aangezien ik niet goed kan werken met Sony Ericsson verkoop ik deze.
Gsm is dus nieuw, 1 maal gebruikt geweest
Uiteraard in krasvrije staat
Er is nog 2 jaar garantie!
Alles zit in doos met toebehoren
Nieuwprijs die ik betaald heb was 249 euro
Zou er graag nog 200 euro voor hebben
Gsm is dus nieuw, 1 maal gebruikt geweest
Uiteraard in krasvrije staat
Er is nog 2 jaar garantie!
Alles zit in doos met toebehoren
Nieuwprijs die ik betaald heb was 249 euro
Zou er graag nog 200 euro voor hebben
