Bokskangoeroe
Legacy Member
Hey
Ik verkoop mijn splinternieuwe S500i White Edition (zie hier en hier). Toestel is nog geen 2 maand oud, ziet er zo goed als nieuw uit met plastic nog op scherm. Gaat weg omdat ik iets anders op het oog heb.
Morgen zoek ik de factuur om de aankoopdatum exact te weten, er zit nog ongeveer een jaar en 10 maanden garantie op het toestel.
Ik had gedacht aan een 140euro?
Ik verkoop mijn splinternieuwe S500i White Edition (zie hier en hier). Toestel is nog geen 2 maand oud, ziet er zo goed als nieuw uit met plastic nog op scherm. Gaat weg omdat ik iets anders op het oog heb.
Morgen zoek ik de factuur om de aankoopdatum exact te weten, er zit nog ongeveer een jaar en 10 maanden garantie op het toestel.
Ik had gedacht aan een 140euro?
