Archief - Sony Ericsson K810i & Motorola RAZR2 V8

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ctgilles

Legacy Member

Verkoop wegens aankoop iPhone. Dus ze moeten beiden weg want ik ben financieel onvermogend om 2 telefoons rond te hebben slingeren.
Gezien de noodzaak van een GSM zal de Motorola pas opgestuurd worden wanneer ik hier een (werkende) iPhone heb. In overeenkomst met de koper dus.
De prijzen zijn dan wel richtprijzen, maar belachelijk afwijkende boden zullen genegeerd en/of gereport worden.
Ik behoud mij het recht om de verkoop stil te leggen ten gevolge van overmacht.

Staan ook op 2dehands.be

KroniK

Legacy Member
Bod van 225€ inclusief op Sony Ericsson K810i mét 2GB M2 kaartje, oortjes, boekjes, lader, ...

tha tha

Legacy Member
heb grote intresse in de k810i
zie je geen ruil zitten met een samsung E900
hier is een link naar men thread voor meer uitleg over men E900
uiteraard ben ik ook bereid om een opleg te doen ;)

ctgilles

Legacy Member
hellraiser zei:
wanneer sluit je af voor die razr??
Deze week. Misschien morgen, misschien vrijdag... 250 voor de SE is meeneem en 300 voor de razr als meeneemprijs.
Valt te zien hoe dicht we eindigen.

@tha tha: geen ruil, sorry

hellraiser

Legacy Member
is het mogelijk om na 18 uur savonds af te sluiten zodat ik eventueel kan meebieden?? Ben nie vroeger thuis

Vochtig

Legacy Member
€240€ SE k810i met geheugenkaart , eerst ff men andere gsm's verkopen :)

ctgilles

Legacy Member
Afsluiting van verkoop donderdagavond 22:00 voor beide toestellen.

Vochtig, ik snap uw bod en uw probleem. Maar gezien ik besloten heb het geld voor mijn iPhone morgen cash af te halen sluit ik liever morgen af! (met de VISA had een ander paar mouwen geweest)

@hellraiser: €250 is een absoluut minimumbod voor die GSM!

Shyftox

Legacy Member
dus geen ruilaanbod hier?^^ anders een samsung d800 white business met bleuthooth oortje voor de sony ericcson.. grtz

cesco

Legacy Member
ctgilles zei:
Afsluiting van verkoop donderdagavond 22:00 voor beide toestellen.

Vochtig, ik snap uw bod en uw probleem. Maar gezien ik besloten heb het geld voor mijn iPhone morgen cash af te halen sluit ik liever morgen af! (met de VISA had een ander paar mouwen geweest)

@hellraiser: €250 is een absoluut minimumbod voor die GSM!
ik neem aan dat de razr voor mij is ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan