ctgilles
Legacy Member
- Sony Ericsson K810i mét 2GB M2 kaartje
Aangekocht eind mei bij Serge Vandermaesen. Inclusief 2GB Sony M2 stickje! Laatste nieuwe phone software staat erop.
Scherm heeft een 3M Vikuiti beschermfolie sinds de tweede week en is dus nog 100%. Achterste klep van Cybershot heeft een paar oppervlakkige krasjes door normaal gebruik. Links onderaan is er een plekje van 4mm waar de kleur af is doordat ik die uitgerekend één keer heb laten vallen :doh: Voor de rest in zeer goede staat.
http://i.expansys.com/i/b/b147465.jpg
Verzendingskost (en -risico) voor koper of afhaling in Betekom.
Richtprijs: 225€ (kopie factuurtje zit erbij)
- Motorola MOTORAZR2 V8
Aangekocht in de eerste week van september en simlockvrij. T-Mobile branding op de soft, maar deze is minimaal: enkel het weblogo in het menu is van T-M.
Alle toebehoren inclusief. Firmware Reflash R601_G_80.42.36R RAZR2 V8 (door Kimi Raikkonen) vorige week uitgevoerd en perfect verlopen.
http://img262.imageshack.us/img262/5169/dsc08528lw2.jpg
http://img411.imageshack.us/img411/2044/dsc08529nn3.jpg
http://img254.imageshack.us/img254/2281/dsc08532aw7.jpg
http://img254.imageshack.us/img254/7632/dsc08542nn2.jpg
http://img254.imageshack.us/img254/3869/dsc08546od6.jpg
http://img249.imageshack.us/img249/9646/dsc08539wo6.jpg
Verzendingskost (en -risico) voor koper of afhaling in Betekom.
Richtprijs: 275€ (rekeninkje zit erbij)
Verkoop wegens aankoop iPhone. Dus ze moeten beiden weg want ik ben financieel onvermogend om 2 telefoons rond te hebben slingeren.
Gezien de noodzaak van een GSM zal de Motorola pas opgestuurd worden wanneer ik hier een (werkende) iPhone heb. In overeenkomst met de koper dus.
De prijzen zijn dan wel richtprijzen, maar belachelijk afwijkende boden zullen genegeerd en/of gereport worden.
Ik behoud mij het recht om de verkoop stil te leggen ten gevolge van overmacht.
Staan ook op 2dehands.be

