Archief - Sony Ericsson K750i

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Killertux

Legacy Member
Ik ben van plan mijn K750i te verkopen omdat mijn andere gsm terug is uit herstelling
Hij is een paar maand oud en heeft niks, maar dan ook niks van mankementen.
Hij is in NIEUWSTAAT!

Hij komt met alles wat er oorspronkelijk bij geleverd was, gekocht in het mobistar center in Waregem.

Oortjes, oplader, usb-pc-kabel, software, handleiding, factuur(!)
geheugenkaartje van 64Mb

Beginbod: 100€
Meeneemprijs: 125€


Stel vragen gerust.
Fotos posten is ietwat nutteloos imo tenzij je binnen de aangeboden prijzen echt wel interesse hebt doe ik er de moeite voor.
Je kunt evengoed nieuwe foto's bekijken want ze zijn exact hetzelde ;)

Killertux

Legacy Member
Ik ga nie onder mijn beginbod Blastoize sorry.
het moet dienen om mijn herstellingskosten te betalen van mijne andere.

vanaf 100€ neem ik het bod in rekening.

Het toestel is echt in een nieuwstaat dusjah...

Killertux

Legacy Member
ga moeten kijken, denk dat dat 2j is dat die garantie loopt.
Nog anderhalf jaar te gaan denk ik

Killertux

Legacy Member
Inderdaad, dicht bij waregem, dat op zijn beurt dicht bij kortrijk ligt...

Garantie loopt tot 08/06/2009. GSM is dus amper 3 maand oud.

Blastoize

Legacy Member
100 euro, morgen afgehaald (als je ticketje enzo nog hebt)

indien ik hem kom halen: kan je'm opladen?

Blastoize

Legacy Member
'k trekmn bod in aangezien er niet gereageerd wordt en ik dringend een nieuwe gsm nodig heb

Killertux

Legacy Member
Zat in Zolder gans het weekend.

Nog interesse, van iemand?

Blastoize

Legacy Member
ok, sorry voor het ongeduld, maar 'k kwam slecht omdat m'n gsm niet ging. Momenteel gebruik ik nu een ander. In elk geval, 'k wil €90 bieden en kan er vanavond omkomen (zit in rozebeke vanavond). Wat denk je?

Killertux

Legacy Member
Op dit moment kan ik hem nog niet verkopen omdat mijn andere normaal terug is uit herstelling eind deze week.
Eind deze week is hij dus beschikbaar voor een minimumbod van 100€ als er geen hoger bod komt.

Trebby

Legacy Member
ik wil 75 bieden maar ik moet hem nu nog niet hebben, wanneer jij klaar voor bent om te verkopen

linux

Legacy Member
lol nee, er moet gewoon ms (pro) duo in, denk niet dat je dat kan oplossen met een adaptor...

Killertux

Legacy Member
Het ziet er volgens mij acceptabel uit, maar zoals ik al zei: ben het niet 100% zeker.

Nevertheless: een pracht van een toestel dus ik ben ietwat verwonderd van de weinige reactie...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan