Archief - Sony Ericsson K530i ThunderBlack

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr.S

Legacy Member
Sony Ericsson K530i ThunderBlack

Ik verkoop mijn gsm omdat ik 'alweer' aan wat anders toe ben.
Ik heb dit toestel aangekocht op 07-11-2007 bij www.mobileplaza.nl.
Aankoopbewijsje aanwezig, 2 jaar garantie.

Enkele specificaties:

Gewicht: 92 gram
Afmetingen: 102 x 46 x 14 mm
Kleur: ThunderBlack
Scherm: 262.144 kleuren TFT
Resolutie: 220 x 176 pixels
Afmeting: 2 inches
Telefoongeheugen: Tot 16MB
Geheugenkaart ondersteuning: Memory Stick Micro (M2)
Netwerken: UMTS 2100, GSM/GPRS 900/1800/1900
Gesprekstijd GSM/UMTS: Tot 9/3 uur
Standby-tijd GSM/UMTS: Tot 395/395 uur

Meer informatie kan je vinden op:

http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/k530i?cc=nl&lc=nl
http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_k530-2004.php
http://www.phonearena.com/htmls/Sony-Ericsson-K530-Preview-review-r_1789.html
http://www.gadgetzone.be/nieuws.php?id=3785

Eigen foto’s:

http://users.pandora.be/FraSven/Gsm/

Startprijs: 125 €
Meeneemprijs: 150 €

Te lage boden worden genegeerd

Grts

Mr.S

Legacy Member
Komaan mensen, laagste prijs die ik kan vinden is +- 190 €

ga deze ook op kapaza zetten


grts

mythe

Legacy Member
Laagste prijs is 89 euro nieuw. Dus vrees voor uw verkoop :).
Wil eventueel ruilen met mijn K750i + opleg van jouw kant. Maar dit wil jij wss niet :).

Mr.S

Legacy Member
mythe zei:
Laagste prijs is 89 euro nieuw. Dus vrees voor uw verkoop :).
Wil eventueel ruilen met mijn K750i + opleg van jouw kant. Maar dit wil jij wss niet :).

Met enig gezond verstand zou je toch al kunnen raden dat dergelijke prijsverschillen redelijk onrealistisch zijn.

Deze gsm is in juni 2007 op de markt gekomen, op zo'n korte tijd kan die prijs niet dalen ...

Ook betwijfel ik de beschikbaarheid van deze toestellen


grts

Jonne c.

Legacy Member
Mr.S zei:
Die winkel is failliet verklaard, vandaar het hoge prijsverschil ....

falliet, wrm kreeg ik er vandaag dan een reclamefolder van?

srry voor de offtopic

Antwerpstam

Legacy Member
Ik moet Jonne C. ook gelijk geven ze. Allo Telecom heeft nog genoeg winkels en is zeker niet failliet. Ik heb de GSM daar ook degelijk zien staan voor €89

sorry voor de offtopic hé mensen, maar juist is juist ;)

Mr.S

Legacy Member
Antwerpstam zei:
Ik moet Jonne C. ook gelijk geven ze. Allo Telecom heeft nog genoeg winkels en is zeker niet failliet. Ik heb de GSM daar ook degelijk zien staan voor €89

sorry voor de offtopic hé mensen, maar juist is juist ;)

Ok, dan neem ik dat terug, ik vraag het toch even na morgen bij de winkel in aalst zelf, ik had vernomen dat die winkel failliet was, en dus niet meer open was...

Als hij dan in die andere winkels voor die prijs wordt aangeboden kan ik niet anders dan mijn prijs ook te verlagen, wat ik wel zonde vind, want die staat dus nergens anders zo extreem goedkoop ...

Dan nog is het niet dezelfde kleur ook hé, is al iets moeilijker te vinden ...

grts

nOOb 001

Legacy Member
allotelecom heeft gewoon op een toestel of drie echt supersolden
er zit ook een nokia tussen die van over de 200 euro naar 80 is gegaan
dus ja, is gewoon de slechte moment om te verkope

Mr.S

Legacy Member
Mercie voor de info


Verkoop wordt hierbij gesloten !


grts, sorry voor de last
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan