Alola
Legacy Member
Goeiedag,
Bij deze verkoop ik de gsm die ik vorig jaar op 24 oktober kocht voor 64,00 euro (dus nog meer dan een jaar garantie). Ik gebruik hem al een maand of twee niet meer - ben overgeschakeld op een Blackberrykloon - maar was heel tevreden van dit toestel. Standbytijd was bij mij 6-7 dagen (ben wel geen zware gebruiker maar toch).
Meer info van Sony Ericsson zelf: Sony Ericsson - Products - Mobile phones - Overview - K330
Foto's - hierop kun je de staat zien: bij de twee hoekjes onderaan is er wat verf af, voor de rest ziet hij er nog prima uit:
Te koop :: Gsm1.jpg picture by AlolaForrest - Photobucket
Te koop :: Gsm2.jpg picture by AlolaForrest - Photobucket
Te koop :: Gsm3.jpg picture by AlolaForrest - Photobucket
Te koop :: Gsm4.jpg picture by AlolaForrest - Photobucket
Bieden vanaf 10 euro, meeneemprijs 30 euro. Afhalen kan in Menen, brengen in Kortrijk of Gent voor wie de meeneemprijs biedt. Verzenden kan ook, op kosten van de koper natuurlijk.
Nog vragen? Vraag gerust!
Bij deze verkoop ik de gsm die ik vorig jaar op 24 oktober kocht voor 64,00 euro (dus nog meer dan een jaar garantie). Ik gebruik hem al een maand of twee niet meer - ben overgeschakeld op een Blackberrykloon - maar was heel tevreden van dit toestel. Standbytijd was bij mij 6-7 dagen (ben wel geen zware gebruiker maar toch).
Meer info van Sony Ericsson zelf: Sony Ericsson - Products - Mobile phones - Overview - K330
Foto's - hierop kun je de staat zien: bij de twee hoekjes onderaan is er wat verf af, voor de rest ziet hij er nog prima uit:
Te koop :: Gsm1.jpg picture by AlolaForrest - Photobucket
Te koop :: Gsm2.jpg picture by AlolaForrest - Photobucket
Te koop :: Gsm3.jpg picture by AlolaForrest - Photobucket
Te koop :: Gsm4.jpg picture by AlolaForrest - Photobucket
Bieden vanaf 10 euro, meeneemprijs 30 euro. Afhalen kan in Menen, brengen in Kortrijk of Gent voor wie de meeneemprijs biedt. Verzenden kan ook, op kosten van de koper natuurlijk.
Nog vragen? Vraag gerust!