[MJ]
Legacy Member
Wegens aanschaf andere gsm hier op t forum, gaat deze buiten:
Sony Ericsson J110i
Gekocht in december 2007 - dus nog ruim garantie.
Boekje, doos, factuur... alles is nog voorhanden.
Prijs: € 25 excl.
http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/j110i?cc=nl&lc=nl
Sony Ericsson J110i
Gekocht in december 2007 - dus nog ruim garantie.
Boekje, doos, factuur... alles is nog voorhanden.
Prijs: € 25 excl.
http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/j110i?cc=nl&lc=nl