Li1quid
Legacy Member
Sony Ericson c510 in goede staat slechts zeer lichte krassen vanvoor op het scherm. Nieuwprijs was 160 of 180 weet niet precies, is aangekocht in september factuur zal ik nog wel terugvinden zijn. Bij de Belcompany staat hij 160 : BelCompany - Sony Ericsson C510
Indien fotos gewenst kan ik deze wel eens trekken. Gsm is trouwens zeer goed gaat weg wegens Gsm met wifi nodig.
Prijs: Ga er nog geen prijs opplakken verwacht wel geen onnozele biedingen kan nog altijd als reservetoestel worden gebruikt.
http://www.quicklybored.com/wp-content/uploads/sony-ericsson-c510.jpg
Indien fotos gewenst kan ik deze wel eens trekken. Gsm is trouwens zeer goed gaat weg wegens Gsm met wifi nodig.
Prijs: Ga er nog geen prijs opplakken verwacht wel geen onnozele biedingen kan nog altijd als reservetoestel worden gebruikt.
http://www.quicklybored.com/wp-content/uploads/sony-ericsson-c510.jpg