Archief - Sony dsc-t 90

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stageline

Legacy Member
SONY DSC-T 90 (zwart kleur) aangekocht in krefel op 16 juli 2009 met memorykaart van 8GB en er is ook een zakje bij om het toestel in te steken ;kostte 368,98 euro.

Is zo goed als nieuw,nauwelijks gebruikt,heb dit gewoon eens gebruikt op de voetbal en op reis en voor de rest niet gebruikt en ook niet meer nodig.
In perfecte staat dus,originele doos heb ik ook nog en uiteraard garantiebon erbij.Met de 8Gb memory card zorgt deze ervoor je ( lang) kan filmen en foto's kan trekken op de hoogste kwaliteit.

Minimumprijs;200 euro (excl).
Meeneemprijs; 260 euro.
Verzendk 8,10 euro (verzekerd).
Afhalen ook ok.

Sony CyberShot DSC-T90 Black - Digicamshop.be

stageline

Legacy Member
warp_steve_84 zei:
nieuwprijs op de link van de site die je doorgeeft is 259 euro dus je prijs ligt te hoog.
Bij Vandenborre zelfs 248 euro
SONY DSC-T90 BLACK Compact fototoestel Kenmerken bij Vanden Borre

Bodje van 120 euro

Onzin; mijn prijs ligt niet alleen lager maar is slechts 2maal gebruikt,voor de rest altijd mooi opgeborgen geweest en je hebt er ook nog eens een 8GB kaartje bij en dit kostte mij rond de 68 euro en er is nog een zakje bij.

Ga dit alles eens nieuw kopen in de winkel.

200 is de minimumprijs.

warp_steve_84

Legacy Member
Vandaag bij vandenborre geweest, toestel 248 euro en 8 gig kaartje 29 euro...
Verkoop je het toestel ook zonder geheugenkaartje?

stageline

Legacy Member
warp_steve_84 zei:
Vandaag bij vandenborre geweest, toestel 248 euro en 8 gig kaartje 29 euro...
Verkoop je het toestel ook zonder geheugenkaartje?

Oke,dan is het toch alweer fors afgeslagen,das soms ongeloofelijk.
Dan nog kom je 80 euro goedkoper uit.

120 euro doe ik deze absoluut niet weg.Dan houd ik deze dan toch liever zelf of voor mijn ouders.

stageline

Legacy Member
warp_steve_84 zei:
Toestelletje nog altijd niet verkocht zie ik...

Tis nu niet bepaald een voorwerpwaarvoor mensen staan te springen om te kopen e en ik heb gezegd ik geen haast heb en desnoods zelf houd of aan de ouders geef,ik wacht nog effe af.

Ik doe deze niet voor een appel en een ei weg want zo'n toestel is veel beter in gebruik en makkelijker dan de meeste andere van zowel sony als van canon of wa hebt ge der nog allemaal.

Ne maat van mij heeft een ander van sony gekocht voor 150 euro en das oke maar ik hou er bv zelf niet van van die draaiknoppen die erop staan enz....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan