stageline
Legacy Member
SONY DSC-T 90 (zwart kleur) aangekocht in krefel op 16 juli 2009 met memorykaart van 8GB en er is ook een zakje bij om het toestel in te steken ;kostte 368,98 euro.
Is zo goed als nieuw,nauwelijks gebruikt,heb dit gewoon eens gebruikt op de voetbal en op reis en voor de rest niet gebruikt en ook niet meer nodig.
In perfecte staat dus,originele doos heb ik ook nog en uiteraard garantiebon erbij.Met de 8Gb memory card zorgt deze ervoor je echt wel lang kan filmen en foto's kan trekken op de hoogste kwaliteit.
photohall.be - SONY DSC-T 90
photohall.be - SONY MSMT 8 GB PRO DUO 8GB
Minimumprijs;250 euro (excl).
Verzendk 8,10 euro (verzekerd).
Afhalen ook ok.
Zal ook op andere fora (nog) worden geplaatst.
Is zo goed als nieuw,nauwelijks gebruikt,heb dit gewoon eens gebruikt op de voetbal en op reis en voor de rest niet gebruikt en ook niet meer nodig.
In perfecte staat dus,originele doos heb ik ook nog en uiteraard garantiebon erbij.Met de 8Gb memory card zorgt deze ervoor je echt wel lang kan filmen en foto's kan trekken op de hoogste kwaliteit.
photohall.be - SONY DSC-T 90
photohall.be - SONY MSMT 8 GB PRO DUO 8GB
Minimumprijs;250 euro (excl).
Verzendk 8,10 euro (verzekerd).
Afhalen ook ok.
Zal ook op andere fora (nog) worden geplaatst.