Archief - Sony Clié PEG-NX70 PDA

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DJDM

Legacy Member
PDA Sony CLIE PEG NX-70

Met kurzel lederen zakje en 128 mb en 1GB sony memory stick

Gebruikssporen door het leren zakje (verf er afgeschuurd) Zie je niet op het toetsenbordgegeelte als ie in het zakje zit

De batterij gaat niet superlang mee, maar deze is voor geen geld (< 10€) te vervangen: zie de link hier op de pagina

Gegevens van de Sony Clié PEG-NX70

Naam product: Sony NX70V
Producent: Sony
Gewicht: 220 gram, inclusief stylus
Processor: Intel XScale 200 Mhz
Afmetingen: 72 x 137 x 24 mm (b x h x d)
Scherm: 320 x 480 hoge resolutie, 16 bits kleur - DRAAIBAAR
Geheugen: 8 Mb Flash, 16 Mb RAM (waarvan 11 Mb beschikbaar). Uitbreidbaar met Memory Sticks
Ingebouwde digitale camera (resolutie: 310.000 pixels), ook geschikt voor video-opname
Sony CompactFlash Expansion Slot,

Wordt standaard geleverd met: stylus, USB cradle, acculader,en een cd-rom met veel software.

Nieuwprijs: circa € 659,-

Info:

Nadat Palm de Tungsten|T met PalmOS 5 had uitgebracht, kwam Sony al vrij snel met de NX-serie op de markt. Deze handheld, op basis van de NR70V, is leverbaar in twee uitvoeringen, de NX60 en NX70. de NX70 wordt geleverd met een ingebouwde camera.

200 MHz Intel Xscale ARM-processor, die samenwerkt met 16 Mb intern geheugen. Verder beschikt de NX70 over een WLAN CompactFlash-slot, een MemoryStick-slot, infrarood poort, toetsenbord en uiteraard de al eerder genoemde digitale camera, met een resolutie van 0,3 megapixels.

Over deze hardware valt uiteraard genoeg te vertellen. Door de krachtige processor merk je meteen hoe snel programma's opstarten, foto's worden geladen en hoe soepel videofilms afgespeeld worden. En dat allemaal op een scherm dat qua scherpte, helderheid en kleur zijn weerga niet kent. De grootte van de handheld, ondanks het geïntegreerde CF-slot, valt trouwens erg mee

-> 75€

foto's op: http://www.kapaza.be/detail/7257271/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan